بازی‌های آسیایی هانگژو

دمیر: بار دیگر خوب دفاع کردیم/ مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردم/ واحدی: امیدوارم مدال بگیریم

15:52 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۶۰۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دمیر: بار دیگر خوب دفاع کردیم/ مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردم/ واحدی: امیدوارم مدال بگیریم
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: کیفیت دفاعی تیم من خیلی بالاست و یکبار دیگر مقابل عربستان این موضوع را نشان دادیم.

خبرگزاری میزان - هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از پیروزی مقابل عربستان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم، کار دفاعی‌مان عالی بود و بازی را خوب کنترل کردیم. اما در کوارتر دوم با توجه به تعویض‌های انجام شده آن‌ها برای لحظاتی بازی را در دست گرفتند و نیمه اول اختلاف را زیاد کردند.

وی افزود: در نیمه دوم به خودمان آمدیم و سعی کردیم با شرایط بازی وفق پیدا کنیم و عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به اینکه هنگامی که ما هم به اختلاف بالای ۲۰ رسیدیم، تعویض‌هایی انجام دادم، گفت: از پیروز شدن خیالمان راحت‌تر شده بود، اما آن‌ها هم تیم خوبی بودند. کیفیت خودشان را نشان دادند، اما ما با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع‌ها توانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

وی افزود: تیم من یکبار دیگر در خط دفاعی، واکنش خوبی نشان داد چون کیفیتش بالاست. تیم عربستان هم تیم خوبی بود و خوب شوت می‌زد، اما در نهایت تیم ما با عملکرد بهتری پیروز شد.

مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردم

سجاد مشایخی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان نقش مهمی در پیروزی ایران برابر عربستان داشت. او بعد از این پیروزی در دومین دیدار از بازی‌های آسیایی می‌گوید: به نظرم همه بازیکنان با تمرکز بالایی بازی کردند و باید تیمی بازی کردن را ادامه بدهیم. بازی سختی بود و مدتی است برابر این تیم بازی‌های پایاپایی را پشت سرگذاشتیم. اما در این مسابقه خداراشکر رفته رفته جا افتادیم و اعتماد به نفس خوبی پیدا کردیم و توانستیم پیروز شویم. از حالا باید به برد مقابل قزاقستان فکر کنیم و اینکه صدرنشین شویم. ببینیم در مرحله بعدی با چه تیمی روبرو می‌شویم.

او در ادامه با توجه به حضور متوالی در بازی‌های جام جهانی و حالا در بازی‌های آسیایی گفت: به منظور آماده شدن برای حضور در بازی‌های آسیایی ۴ ماه از خانواده‌مان دوریم، اما باید با تمرکز بالا به بهترین نتایج دست یابیم و دهکده را ترک کنیم.

واحدی: امیدوارم مدال بگیریم

سینا واحدی بازیکن جوانی که این روز‌ها جایگزین زوج بهنام یخچالی و سجاد مشایخی شده و توانسته با گارد خوش استایل ایران سجاد به بهترین نحو میدان داری کنند. او بعد از پیروزی تیم ملی بسکتبال کشورمان برابر عربستان می‌گوید: «بازیکنان تمام تلاش خود را در میدان انجام دادند. البته یکسری نوسان‌هایی داشتیم که طبیعی است و امیدوارم بازی به بازی بهتر شده و مدال بگیریم.

وی در خصوص میزبانی چینی‌ها هم تاکید می‌کند: «میزبانی آن‌ها خوب است و بر اساس گفته‌های بازیکنان قدیمی چینی‌ها نسبت به برگزارکنندگان دوره قبلی بهتر عمل کرده اند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *