بازی‌های آسیایی هانگژو

داوری: امارات از پیش باخته بود/ داشته‌های تیم ملی بسکتبال همین بازیکنان هستند

11:18 - 04 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۱۳۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
داوری: امارات از پیش باخته بود/ داشته‌های تیم ملی بسکتبال همین بازیکنان هستند
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با خداحافظی حدادی و اضافه شدن ۴ بازیکن جدید، سبک بازی تیم ملی کمی تغییر پیدا کرده است.

خبرگزاری میزان - جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان این روز‌ها همراه دو تیم ملی پنج و سه نفره در هانگژو به سر می‌برد تا روی عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشد.

وی در حالی امروز در سالن مرکز ورزش‌های المپیک هانگژو حضور پیدا کرد که تمام جایگاه‌های تماشاگران آن را چینی‌ها پرکرده بودند. داوری بعد از برگزاری مسابقه تیم‌های ایران و امارات پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

*تیم ملی بسکتبال دوره جدیدی را بدون ستاره‌هایش در بازی‌های آسیایی تجربه می‌کند. دو تا از لژیونرهایمان هم نتوانستند به هانگژو بیایند. نظرتان راجب عملکرد تیم مقابل امارات چیست؟

بازی کمی قابل پیش‌بینی بود، چون تیم امارات از پیش باخته بود و با شرایط متفاوتی به میدان آمد. با توجه به تغییرات اجباری مانند خداحافظی حامد حدادی و اضافه شدن ۴ بازیکن جدید، سبک بازی تیم ملی کمی تغییر پیدا کرده است. داشته‌های ما همین بازیکنان هستند و باید حمایت‌شان کرد. باید از این دوران گذار، عبور کنیم و در آینده حمایت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم. برد در این دیدار اول مهم بود که محقق شد. انشالله در بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد چرا که برخی بازیکنان اولین بازی خود را با تیم ملی پشت سر می‌گذاشتند. همین مساله کمی روی ناهماهنگی بخصوص در دفاع تاثیرگذار بود که کادر فنی با تدابیر خود آن را برطرف کرد و توانست به خوبی بازی را به پایان ببرد. امیدوارم همه اعضای تیم ارزش جایگاهی که در اینجا دارند را بدانند تا اتفاق‌های خوب را رقم بزنند. ما هم در این مسیر حمایت‌شان می‌کنیم.

*مسابقه بعدی ما برابر عربستان است. همانطور که می‌دانیم در کاپ آسیا رقابت خیلی نزدیکی با آن‌ها با وجود ستاره‌های کشورمان داشتیم. پیش‌بینی‌تان در این مورد چیست؟

بگذارید من تعبیری داشته باشم که همین بازیکنان ما هم ستاره‌ها هستند و باید بسکتبال ایران و جایگاه آن را نشان دهند. معتقدم فاصله آن‌ها خیلی کم است و اگر نفرات باتجربه سابق نیستند، جایگزین‌ها باید بتوانند این بار را بکشند و تیم را رهبری کنند. تیم منسجم است و در بازی با عربستان بهتر کار خواهد کرد و روند رو به رشد خود را خواهد داشت. اول صحبت‌هایم گفتم روندی به جز این راه نداریم. باید درک کنند و به آن‌ها تذکر داد در این مسیر بهتر حرکت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *