بازی‌های آسیایی هانگژو

شهربانو منصوریان: جنگ جهانی همین‌جاست/ به طلایی‌های هانگژو هم مثل فوتبال حواله خودرو بدهند

8:05 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۵۱۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
شهربانو منصوریان: جنگ جهانی همین‌جاست/ به طلایی‌های هانگژو هم مثل فوتبال حواله خودرو بدهند
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: مسئولان ورزش به طلایی‌های بازی‌های آسیایی هم حواله خودرو بدهند.

خبرگزاری میزان - شهربانو منصوریان پس از کسب مدال برنز رقابت‌های ساندای بانوان بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بعضی اوقات آنچه می‌خواهیم نمی‌شود. از ۲ سال پیش برای حضور در این رقابت‌ها زحمت کشیدیم و ۵ ماه گذشته مدام در اردو بودیم. من همیشه گفته‌ام چینی‌ها با این امکانات خوبی که دارند، باید طلا بگیرند. 

وی افزود: در شهرم سمیرم ما حتی یک سکو برای تمرین نداریم، اما در روستا‌های چین هم بهترین امکانات و شرایط ورزشی فراهم است. البته از صدیقی، رئیس فدراسیون واقعاً ممنونم که طی این مدت اجازه نداد آب در دل‌مان تکان بخورد، اما در مجموع باید نگاه ویژه‌ای به ورزش شود.

منصوریان تصرح کرد: ما منابع بسیاری داریم و این منابع را برای چه زمان می‌خواهیم؟ امروز دیگر جنگ جهانی اول و دوم و سوم وجود ندارد. جنگ همین‌جاست و کشور‌ها در چنین جا‌هایی (عرصه ورزش) قدرت خود را نشان می‌دهند. باید امکانات ورزش داشته باشیم. کسانی که با امکانات کم مدال می‌گیرند دم‌شان‌گرم. 

وی اشاره‌ای هم به جوایز ویژه فوتبال داشت و خاطرنشان کرد: فوتبال به جام جهانی رفت و رئیس جمهور قول حواله خودرو داد. کاش حداقل به طلایی‌های بازی‌های آسیایی هم حواله خودرو بدهند. مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ بچه‌ها روحیه می‌گیرند. البته اگر به ما هم بدهند ناراحت نمی‌شویم (می‌خندد).

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *