دستور رئیس کل دادگستری ایلام برای حل مشکل بلیت اتوبوس بین شهری

16:07 - 05 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۴۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دستور رئیس کل دادگستری ایلام برای حل مشکل بلیت اتوبوس بین شهری
رئیس‌کل دادگستری استان ایلام با اشاره فقدان بلیت اتوبوس بین‌شهری به‌عنوان مشکل مهم مردم در مرکز استان گفت: برای برخورد با موضوع و رسیدگی به ترک فعل افرادی که احیاناً قصور و کوتاهی دارند، دادستانی مرکز استان، بازرسی استان و اداره کل تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و معاونان وی با اشاره به تکالیف و وظایف قانونی و توقع و انتظار مردم از حاکمیت در نظام اسلامی گفت: نباید بازار رها شود و در بحبوحه افزایش قیمت ها، گران فروشی و احتکار اقلام مورد نیاز مردم باعث فشار بر آنان شود.

وی افزود: بازدید‌های میدانی نشان می‌دهد متاسفانه بعضی از نانوا‌ها در ساعات مقرر به مردم خدمت نمی‌دهند یا اوزان مصوب برای پخت هر قرص نان را رعایت نمی‌کنند و یا این که در میوه فروشی‌ها نرخ میوه با کیفیت یکسان در دو واحد عرضه متفاوت است، لذا تعزیرات حکومتی استان موظف است با همکاری و همراهی تمام متولیان و دست اندرکاران مربوطه از جمله صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شورای آرد و نان، اتاق اصناف و ... نسبت به رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته به نحوی که تغییرات برای مردم مشهود و ملموس باشد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مشکل مهم دیگر مردم در مرکز استان فقدان بلیت اتوبوس بین شهری است بویژه در روز‌های اخیر که شکایات مختلفی از مردم در این زمینه دریافت شده و برای برخورد با موضوع و رسیدگی به ترک فعل افرادی که احیانا قصور و کوتاهی دارند، دادستانی مرکز استان، بازرسی استان و اداره کل تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد و اثر بخش بودن اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در استان، نیروی انتظامی و بازپرسان ویژه در سراسر استان همراهی لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *