گفت‌وگو|

اقدام قوه قضاییه در ساماندهی نهاده‌های دامی همدان قابل تحسین است/ نظارت بر ترخیص کالا تکمیل‌کننده زنجیره توزیع است

10:37 - 04 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۰۱۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اقدام قوه قضاییه در ساماندهی نهاده‌های دامی همدان قابل تحسین است/ نظارت بر ترخیص کالا تکمیل‌کننده زنجیره توزیع است
یک نماینده مجلس اقدام قوه قضاییه در ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان را قابل تحسین دانست و گفت: هر اقدامی که منجر به سرعت‌بخشیدن به خروج کالا‌ها از گمرکات بشود اقدامی قابل تقدیر است.

خبرگزاری میزان - طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه هر اقدامی که منجر به سرعت‌بخشیدن به خروج کالا‌ها از گمرکات بشود اقدامی قابل تقدیر است گفت: اقدام قوه قضاییه در ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان قابل تحسین است.

نماینده مردم یزد (ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز) با تاکید بر اینکه سرعت واردات کالا باید افزایش یابد گفت: وقتی کالا‌ها به موقع از گمرکات ترخیص شوند در چرخه تولید قرار می‌گیرند و اقدام قوه قضاییه در نظارت بر ترخیص به‌موقع کالا‌ها مکمل و تسریع‌کننده این روند است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *