حضور کمیل قاسمی با یک کشتی‌گیر کامبوجی در مسابقات جهانی صربستان

11:03 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۱۵۴
حضور کمیل قاسمی با یک کشتی‌گیر کامبوجی در مسابقات جهانی صربستان
قهرمان ایرانی المپیک به عنوان مربی با یک کشتی‌گیر از کشور کامبوج در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - کمیل قاسمی، قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره سنگین وزن رقابت‌های کشتی آزاد جهان همچنان با فدراسیون کشتی کامبوج همکاری دارد و در همین راستا نیز قرار است همراه یک کشتی‌گیر به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان اعزام شود. 

قاسمی درباره حضور در مسابقات جهانی صربستان اظهار داشت: تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با کشور کامبوج قرارداد دارم، اما بیشتر تمرکز کار زمانی خواهد بود که نزدیک به مسابقات هستیم. در جهانی بلگراد به دلیل آنکه نفراتی را که در اختیار داریم کلاس جهانی ندارند فقط با یک کشتی‌گیر در وزن ۱۲۵ کیلوگرم حاضر خواهیم شد، اما برای بازی‌های آسیایی چند کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار را راهی چین می‌شوند.

وی درخصوص شرایط آزادکاران تیم ایران در رقابت‌های جهانی نیز اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران در ۸ وزن صاحب مدال جهانی بزرگسالان هستند و در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز امیرعلی آذرپیرا عنوان قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان را در کارنامه دارد. تیم با تجربه و با انگیزه‌ای داریم، اما نباید فراموش کنیم سال قبل از المپیک است و کار ما آسان نخواهد بود. به هر صورت امیدوارم ضمن کسب کامل سهمیه المپیک بهترین عنوان و مدال‌ها را نیز به دست آوریم.

گفتنی است علاوه بر کمیل قاسمی، هادی حبیبی و مهدی علیاری سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان به همراه عباس حاج‌کناری سرمربی تیم کشتی آزاد تاجیکستان به عنوان مربیان ایرانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان حضور خواهند داشت.

رقابت‌های جهانی کشتی سال ۲۰۲۳ روز‌های ۲۵ شهریور تا ۲ مهرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *