قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور در روز ۲۸ صفر

8:46 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۱۰۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور در روز ۲۸ صفر
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بسیار مناسب است که در روز ۲۸ صفر در محافل، مجالس و مساجد (از راه دور) مردم زائر پیامبر عظیم‌الشان اسلام باشند.

خبرگزاری میزان- ۲۸ صفر سالروز رحلت و شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از روز‌های غم انگیز تاریخ اسلام است که باید در این روز با تمام وجود به یاد پیامبر اکرم ص بود و ادای احترام کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مطلب فوق گفت: وظیفه همه مسلمانان است در روزی که به نام رسول گرامی اسلام است بعنوان محور جهان اسلام دل‌ها و قلب‌های مسلمانان و مؤمنان متوجه آن کانون رحمت الهی و واسطه فیض گردد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: بسیار مناسب است که در روز ۲۸ صفر در محافل و مجالس و مساجد مردم زائر پیامبر عظیم الشان اسلام باشند؛ لذا به همین منظور زیارت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از بعید (از راه دور) همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهل بیت امام مجتبی علیه السلام و امام رئوف حضرت رضا علیه السلام در مساجد و محافل عزای آن حضرت حتی در محافل خانگی قرائت خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان از علما، مبلغین و مبلغات و مداحان اهل بیت علیهم السلام خواست با اهتمام به این مهم و توجه دادن به روح زیارت در جهت عمق بخشیدن به پیوند امت با پیامبر و اهل بیت سلام الله علیهم تلاش بیشتری کنند.

وی همچنین از مواکبی که در مسیر و در مشهد مقدس پذیرای زائران میلیونی امام هشتم هستند تقدیر کرد و از حرکت زائرانی که ده‌ها کیلومتر را به عشق امام رضا علیه السلام بسوی مشهد مقدس پیاده‌روی دارند، تجلیل کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *