گفت‌وگو|

آرزومند: قدرت‌های اسکیت جهان در هانگژو حضور دارند/در بخش سرعت شانس مدال هستیم

8:45 - 15 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۱۰۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آرزومند: قدرت‌های اسکیت جهان در هانگژو حضور دارند/در بخش سرعت شانس مدال هستیم
مربی تیم ملی اسکیت سرعت گفت: امیدارم با کسب مدال در بازی‌های آسیایی، مسئولان نگاه ویژه‌ای به این رشته محبوب بین خانواده‌ها داشته باشند.

محمد آرزومند در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت برگزاری اردو‌های تیم‌ملی اسکیت پیش از اعزام به هانگژو، اظهار داشت: باتوجه به تعویق بازی‌های آسیایی حدودا ۲ سال است که ملی‌پوشان اسکیت سرعت در اردو‌های مستمری حضور دارند و ما هم به عنوان کادرفنی در این ۲ سال تمام تمرینات را زیر نظر داشته‌ایم. خوشحالیم که باتوجه به ماده‌های حاضر در بازی‌های آسیایی در نهایت با اعزام ۴ اسکیت‌باز سرعت به هانگژو موافقت شد. 

وی افزود: امیر بهزادی، محمد امین حیدری، کیارش شاه‌محمدی و آزاد همتی ۴ اسکیت‌باز اعزامی به هانگژو هستند. خوشبختانه هر ۴ ملی پوش اعزامی تجربیات متعددی از بابت حضور در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی دارند و در کارنامه‌شان مدال‌های رنگارنگی دیده می‌شود. 

مربی تیم ملی اسکیت سرعت در مورد سطح کیفی بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: در اردو‌های اخیر خوشبختانه ملی‌پوشان رکورد‌های خوب و نزدیکی به کسب مدال در بازی‌های آسیایی را ثبت کرده‌اند که در قیاس با رکورد‌های مسابقات قبلی بهبود داشته است. رقبای قدرتمندی مانند چین‌تایپه، ژاپن، چین، کره‌جنوبی و هند را در بازی‌های آسیایی پیش رو داریم که جزو تیم‌های قدرتمند جهان به حساب می‌آیند و همین سطح کیفی بالای رقابت‌ها کارمان را برای کسب مدال سخت‌تر می‌کند. 

آرزومند در پایان در خصوص شامس مدال اسکیت سرعت ایران در هانگژو، گفت: باتوجه به توانایی بازیکنان و مقایسه رکورد‌های ثبت شده ملی‌پوشان از شانس بالایی برای کسب مدال در هانگژو برخورداریم. امیداریم حضورمان همراه کسب مدال باشد تا باتوجه به محبوبیت رشته پرطرفدار اسکیت بین کودکان و خانواده‌ها این رشته محبوب بیش از پیش دیده شود و مسئولان هم نگاه ویژه‌تری برای این رشته پر مدال در المپیک و بازی‌های آسیایی داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *