رئیس کل دادگستری استان ایلام از مواکب شهرستان ایلام بازدید کرد

10:17 - 11 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۴۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام از مواکب شهرستان ایلام بازدید کرد
رئیس کل دادگستری ایلام از مواکب شهرستان ایلام و مسیر تردد زوار اربعین بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در ادامه سلسله بازدید‌های رئیس کل دادگستری ایلام از روند خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین در سطح استان، عمران علی‌محمدی با همراهی دادستان مرکز استان، معاون قضایی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی، معاون مالی و پشتیبانی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ایلام و مدیرکل سازمان بازرسی استان از مواکب شهرستان ایلام و مسیر تردد زوار اربعین بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این بازدید اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) حماسه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ است و ما باید قدردان افتخار میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) باشیم و در همه حوزه‌ها اعم از امنیت، بهداشت و تردد زوار، به بهترین نحو ممکن خدمت‌رسانی کنیم.

علی‌محمدی افزود: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود به نحو احسن عمل کند و دستگاه قضایی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه‌ها، آماده ارائه خدمات حمایتی و رسیدگی به مشکلات قضایی و امنیتی احتمالی است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان ضمن دیدار و گفت‌وگو با تعدادی از زائران، از همه مسئولانی که زمینه تردد زوار از استان ایلام را فراهم کردند و همچنین از کلیه پرسنلی که در این ایام در حال خدمت رسانی هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *