رئیس کل دادگستری دادگستری کهگیلویه و بویر احمد: آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌ی دولت به منظور کمک به مردم هستیم

13:15 - 07 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۸۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری دادگستری کهگیلویه و بویر احمد: آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌ی دولت به منظور کمک به مردم هستیم
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دادگستری استان آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌ی دولت به منظور کمک به مردم است.

خبرگزاری میزان- محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد، افراسیاب ضمن گرامی داشت یاد، نام و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: دادگستری استان آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌ی دولت در استان، به منظور کمک به مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه قضایی استان جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به مردم آمادگی دارد، تا در کنار مجموعه‌ی دولت در استان و کمک به مردم گام بردارد و تلاش کند.

افراسیاب در بخش دیگری از سخنان خود تلاش مجموعه حاکمیت را در تحقق شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری ستود و اظهار کرد: وظیفه دولت تسهیل رفع موانع تولید و انجام کار‌های اجرایی و تشکیل جلسات، و دادگستری در ستاد حقوقی- قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی استان جهت هم افزایی بین دولت و قوه قضایی و حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌ کند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه همکاران وی، ابراز کرد: برگزاری نشست‌های ستاد حقوقی قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی موجب هم افزایی بین دولت و قوه قضاییه و حمایت از تولید کنندگان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *