گفت‌وگو|

بیمارستان‌ صحرایی نیروی دریایی ارتش در مرز خرمشهر آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است

7:44 - 07 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۶۷۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
بیمارستان‌ صحرایی نیروی دریایی ارتش در مرز خرمشهر آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه مشکلات بیشتر مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی برپا شده در مسیر پیاده‌روی اربعین مشکوک به گرمازدگی است گفت: برای خدمت رسانی به زائرانی که از کشورهای همسایه پاکستان، هند و افغانستان وارد کشور شدند نیز در مرز جنوب شرقی موکبی برپا کرده‌ایم.

خبرگزاری میزان - امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای مراسم اربعین حسینی بیان کرد: زائران محترم کربلای معلی به دو شکل توسط نیروی دریایی ارتش خدمت رسانی می‌شوند، در روش نخست برای خدمت رسانی به زائرانی که از کشورهای همسایه پاکستان، هند و افغانستان وارد کشور شدند در مرز جنوب شرقی موکبی برپا کردیم و پذیرای زائران عزیز هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ارتش با بیان اینکه در مرز خرمشهر نیز یک موکب و بیمارستان صحرایی برپا شده است ادامه داد: همه تجهیزات و کارد درمانی در این بیمارستان تکمیل و آماده خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بیشتر مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی برپا شده در مسیر پیاده‌روی اربعین مشکوک به گرمازدگی است گفت:در این بیمارستان صحرایی افراد پذیرش و به مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.

امیر دریادار ایرانی بیان کرد: هر شب به طور میانگین بین ۸۰۰ تا هزار نفر در این مراکز درمانی پذیرش می‌شوند و در موکب‌ها استراحت می‌کنند. روزانه نیز حدودا همین تعداد از زائران ایرانی و خارجی در موکب‌ نیروی دریایی ارتش پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *