ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو در دادگستری استان البرز

13:11 - 06 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۶۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو در دادگستری استان البرز
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با تشریح گام‌های عملی برای ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو گفت که این اقدام، گامی مهم و ضروری برای کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی است.

خبرگزاری میزان - نشست ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو با حضور فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات این صنوف برگزار شد.

نجف‌نیا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: امسال هم مانند سال گذشته برنامه‌های متعددی برای پیشگیری از جرایم حوزه املاک و خودرو داریم.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مشاورین املاک و خودرو، رصد و پایش فعالیت مشاورین این صنوف، راه اندازی گشت‌های مشترک و انجام بازدید‌های میدانی و پیگیری پلمب واحد‌های صنفی متخلف با مشارکت دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان البرز بخشی از این برنامه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و مشارکت دستگاه‌های مربوطه، تعداد هزار و ۶۳۰ پروانه برای مشاوران املاک متقاضی حضور در آموزش‌های تخصصی صادر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *