بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از موکب‌های اهل سنت پیرانشهر

8:35 - 06 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۵۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از موکب‌های اهل سنت پیرانشهر
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از موکب‌های مستقر در پیرانشهر و گمرک تمرچین از جمله موکب اهل سنت، چهارمین برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان به جنوب استان بازدید شد.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از موکب‌های مستقر در پیرانشهر و گمرک تمرچین بازدید کرد.

عتباتی در این بازدید‌ها و گفت‌وگو با تعدادی از زائرین از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام و مشکلات آن‌ها قرار گرفته و ضمن اینکه از تمامی زحمت‌کشان این عرصه تقدیر و تشکر کرد از مسئولان خواست در رفع مشکلات زوار تلاش کنند.

موکب اهل سنت یکی از موکب‌هایی بود که عتباتی و همراهان در آن حضور یافتند و در جمع خادمان این موکب بیان داشتند که این همدلی و برادری بین شیعه و سنی و همه ادیان و مذاهب در استان مثال زدنی است و عشق امام حسین علیه السلام این وحدت و همدلی را چند برابر کرده است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از موکب کانون پرورش فکری کودکان نیز بازدید و با گفت‌وگو با کودکان و مسئولان این موکب از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی که در این موکب ارائه می‌شود. تجلیل کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *