تعیین تکلیف ۹۸ درصد کالا‌های رسوبی در استان یزد

17:04 - 05 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۵۰۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعیین تکلیف ۹۸ درصد کالا‌های رسوبی در استان یزد
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: این اداره کل با تعیین تکلیف بیش از ۹۸ درصد کالا‌های رسوبی و فروش ۷۰۱ میلیارد ریالی رشد ۳۰۰ درصدی را در فروش این کالا‌ها تجربه کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد زمانی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت عرضه کالا به صورت خرده فروشی در دستور کار قرار گرفته است که تمامی اقشار جامعه اعم از بخش‌های دولتی و غیر دولتی می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

وی گفت: این کالا‌ها شامل ماشین ظرفشویی، لباسشویی و اقلام مورد نیاز منزل است.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد افزود: متقاضیان با مراجعه به سامانه اموال تملیکی اطلاعات کامل و تکمیلی را دریافت کنند.

زمانی افزود: این اداره کل با تعیین تکلیف بیش از ۹۸ درصد کالا‌های رسوبی و فروش ۷۰۱ میلیارد ریالی رشد ۳۰۰ درصدی را در فروش این کالا‌ها تجربه کرد.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد در خصوص خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی که با منع قانونی پلاک گذاری مواجه شده بودند و بیش از ۱۰ سال در انبار‌های گمرک و این اداره مانده بودند گفت: قرار شد این خودرو‌ها با اخذ مجوز از اداره کل استاندارد و محیط زیست در اولین مزایده فوق العاده به شرط پلاک گذاری وفروش داخلی تعیین تکلف شوند.

وی افزود: با خرید ۸۰ میلیارد ریال قفسه‌های صنعتی، ساماندهی اموال تملیکی به پایان رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *