پاسخ روابط عمومی رسانه ملی درباره پخش تبلیغات دو سکوی خدماتی دیجی کالا و ازکی

12:26 - 30 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۳۰۴
پاسخ روابط عمومی رسانه ملی درباره پخش تبلیغات دو سکوی خدماتی دیجی کالا و ازکی
روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سیما، متن اطلاعیه به این شرح است: «روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» به استحضار افکار عمومی می‌رساند: قرارداد‌های این دو سکو در اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط پذیرش و پخش آگهی‌های بازرگانی منعقد و اجرایی شده است. ملاک پذیرش و پخش تبلیغات بازرگانی برای تمام صاحبان آگهی، قانون و مجوز‌های قانونی است که هریک از صاحبان آگهی متناسب با تولیدات یا خدمات خود باید آن­ها را از مبادی مختلف دریافت و به رسانه ملی ارائه کنند. رسانه ملی نیز پس از احراز صحت آن­ها، طبق مقررات قانونی و قرارداد فی­ مابین اقدام به پخش آگهی می­ کند. طبیعتاً هر دو سکوی یاد شده نیز تمامی اسناد و مدارک و مجوز‌های قانونیِ مورد تأیید را ارائه نموده­ اند.

علاوه بر اینکه شرکت‌های مذکور با اخذ مجوز از نهاد‌های ذی‌ربط و طبق ضوابط و قوانین مربوطه فعالیت می‌کنند، هیچ یک از نهاد‌های نظارتی ذی‌صلاح نیز در خصوص جلوگیری از پخش آگهی‌های این مجموعه‌ها مکاتبه یا تماسی با اداره کل بازرگانی صدا و سیما نداشته‌اند.

همچنین براساس اطلاعات اداره کل بازرگانی، مشکل اخیر این شرکت‌ها با ارائه تعهد به مراجع ذی‌صلاح و نهاد‌های مربوطه مرتفع شده و در زمان مورد نظر و قبل از حل مشکل هیچ‌گونه پخش آگهی نداشته‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *