۱۰ نفر از مددجویان زندان شهرستان تویسرکان به مرخصی ویژه پیاده روی اربعین رفتند

11:23 - 28 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۸۰۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۰ نفر از مددجویان زندان شهرستان تویسرکان به مرخصی ویژه پیاده روی اربعین رفتند
دادستان همدان در بازدید از زندان شهرستان تویسرکان به ۱۰ زندانی مرخصی برای حضور در پیاده روی اربعین و به ۳ زندانی نیز مرخصی منجر به آزادی اعطا و دستور رسیدگی به تعدادی دیگر از پرونده‌های قضایی زندانیان این شهر به منظور برخورداری از ارفاقات قانونی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حسن خانجانی موقر در بازدید از زندان تویسرکان و دیدار چهره به چهره با زندانیان این شهر، اظهار کرد: این گونه دیدار‌ها دوستانه و با هدف پیگیری مسایل و مشکلات زندانیان به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

وی گفت: زندانیانی هستند که با گذراندن بخشی از محکومیت خود متنبه شده و می‌توانند از ارفاقات قانونی از جمله مرخصی، رأی باز یا رأی کار بهره‌مند شوند و در این زمینه با بررسی وضعیت زندانیان شهرستان تویسرکان در نهایت به سه زندانی مرخصی منجر به آزادی اعطا شد.

دادستان همدان با اشاره به اجرای زیبای گروه سرود متشکل از زندانیان این شهر با مضامین و محتوای سید و سالار شهیدان، عنوان کرد: وضعیت این افراد نیز بررسی و در نهایت به منظور عرض ارادت به مقام شامخ اباعبدالله الحسین (ع) به ۱۰ نفر از اعضای گروه سرود مرخصی برای حضور پیاده روی اربعین و زیارت کربلای معلی اعطا شد.

خانجانی موقر افزود: برای اعطای مرخصی، رأی باز یا رأی کاری تعدادی دیگر از زندانیان نیز دستور پیگیری و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آن‌ها داده شد.

در این دیدار معاون رییس کل دادگستری همدان، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان، معاونان دادستان همدان، رییس دادگستری و دادستان تویسرکان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *