استعفای تمامی افسران پلیس یک شهر ایالت مینه‌سوتا در آمریکا

10:56 - 25 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۳۳۸
استعفای تمامی افسران پلیس یک شهر ایالت مینه‌سوتا در آمریکا
بر اساس گزارش‌ها، همه افسران پلیس شهر گودهو در ایالت مینه‌سوتا به دلیل حقوق کم و شرایط سخت کاری استعفا کردند.

خبرگزاری میزان - به گفته مقامات یک شهر کوچک در جنوب شرقی ایالت مینه‌سوتا، این شهر با استعفای کل نیرو‌های پلیس مواجه شده و ممکن است بدون نیرو مورد نیاز باقی بماند.

«الن اندرسون باک»، شهردار شهر «گودهو» در جلسه شورای این شهر گفت که کل نیرو‌های اداره پلیس گودهو به دلیل مشکلات مربوط به حقوق و شرایط کار استعفا کرده‌اند. بر اساس آمارها، این شهر حدود هزار نفر جمعیت دارد.

در پی این موضوع، شورای شهر گودهو برای بررسی گزینه‌های پوشش پلیس پس از استعفای کل نیرو‌های این اداره تشکیل جلسه داد. 

پیش از این، شورای این شهر در ابتدا جلسه‌ای تشکیل داده بود تا بتواند درباره افزایش حقوق کارکنان این اداره تصمیم‌گیری کند، اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، کل افسران این اداره استعفا کردند.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، «جاش اسمیت»، رئیس اداره پلیس این شهر، چهارشنبه گذشته در جلسه شورای شهر استعفای خود را ارائه کرده بود.

در ادامه یک افسر پلیس تمام وقت و پنج افسر پاره‌وقت ۲ روز پس از اطلاع از اقدام اسمیت استعفا کردند.

«اندرسون باک» در این جلسه گفت: از آنجایی که کارکنان اداره پلیس شهر استعفا کرده‌اند، وکیل شهر ما توصیه کرده است که در این مرحله باید گزینه‌های دیگر خود را دنبال کنیم. بنابراین، در این مرحله دلیلی وجود ندارد که واقعاً درباره افزایش حقوق و دستمزد صحبت کنیم، زیرا ما دیگر نیروی پلیس نداریم. 

در جلسه این شورا در ۲۶ جولای (چهارم مرداد)، «اسمیت» گفته بود که هیچ متقاضی برای پیوستن به اداره پلیس این شهر وجود ندارد و فاش کرده بود که سایر سازمان‌های مجری قانون در تلاش برای استخدام نیرو‌های جدید برای این شهر هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *