افزایش پرواز‌های فوق‌العاده فرودگاه ایلام در ایام اربعین

8:13 - 10 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۶۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
افزایش پرواز‌های فوق‌العاده فرودگاه ایلام در ایام اربعین
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی بازدید از فرودگاه شهدای ایلام و رصد زیر ساخت‌های این فرودگاه از افزایش پرواز‌های فوق‌العاده فرودگاه ایلام در ایام اربعین خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد حبیب‌الهی مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز‌های فوق‌العاده فرودگاه ایلام در ایام اربعین خبر داد.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها به همراه معاونین این شرکت در دو حوزه فرودگاهی و هوانوردی از زیرساخت‌های فرودگاه شهدای ایلام بازدید کرد.

در این بازدید، تمهیدات لازم به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت افزایش کتگوری فرودگاه در ایام اربعین و همچنین برنامه ریزی جهت تسهیل در تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) بررسی شد.

در حال حاضر ۱۷ پرواز در هفته از این فرودگاه به مقصد ایلام - تهران و بالعکس انجام می‌گیرد.

گفتنی است در این راستا با تجلیل از خدمات جواد یگانه، مدیر سابق فرودگاه شهدای ایلام، وحید فروغی زاد به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای ایلام معرفی شد.

فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی، مسعود نیک بخت معاون عملیات هوانوردی نیز مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مشاور اجرایی مدیرعامل در فرودگاه‌ها را همراهی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *