برنامه‌ریزی برای استقبال از پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

11:02 - 06 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۰۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
برنامه‌ریزی برای استقبال از پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از برنامه‌ریزی برای استقبال از پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین المللی مهرآباد خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد طی جلسه‌ای به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

با توجه به نزدیک شدن به پرواز‌های اربعین جلسه هماهنگی این پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه با محوریت پرواز‌های اربعین، از برنامه ریزی و اعلام آمادگی این فرودگاه جهت افزایش پرواز‌های اربعین بحث و گفتگو شد.

ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد به برنامه ریزی در خصوص اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

مرادی ضمن تاکید بر تکریم و تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین اربعین در فرودگاه مهرآباد، خواستار حضور به موقع و همچنین برنامه ریزی برای افزایش نیرو‌های خدمت رسان و هماهنگی نهاد‌های درگیر در پرواز‌های اربعین شد.

مرادی گفت: با توجه به امکان افزایش پرواز‌های اربعین در فرودگاه مهرآباد و شروع پرواز‌ها از ۲۵ مرداد باید در اسرع وقت مطالعات در خصوص ظرفیت پذیرش در ترمینال یک وبرنامه ریزی به منظور تداخل پرواز‌های داخلی و عتبات تهیه و تا هفته آینده جهت برنامه ریزی مناسب ارائه شود.

مهرآباد یکی از پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ در خصوص اعزام و پذیرش مسافرین اربعین فرودگاه مهراباد بود که در بازده زمانی ۱۰ شهریور تا ۳ مهرماه با ۷۴ پرواز ۸ هزارو ۹۷۳ زائر جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *