«ماجرای تایلند» روایت شاهکار عده‌ای از جوانان شیعه تایلندی

13:47 - 26 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۰۳۸
«ماجرای تایلند» روایت شاهکار عده‌ای از جوانان شیعه تایلندی
مستند «ماجرای تایلند» با محوریت تلاش جوانان شیعه تایلندی و اقدامات‌شان در این کشور سه‌شنبه ۲۷ تیر از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه پنج؛ این مستند به تلاش و همت چند جوان شیعه تایلندی برای تاسیس انجمن محبین ولایت فقیه تایلند، انجام امور عام‌المنفعه و پایه‌گذاری مرکز خیریه، تاسیس شبکه تلویزیونی با موضوع معرفی مکتب تشیع، بیان فعالیت‌های فرهنگی و دینی «مسجد روح الله» در شهر «ناخان سی تامارات» که از مراکز مهم پیروان اهل بیت کشور تایلند است و… می‌پردازد.

در «ماجرای تایلند» با رهبر شیعیان تایلند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلیمان حسینی، انجمن محبین ولایت فقیه بانکوک، دکتر سیدمبارک حسینی و… گفتگو شده و فعالیت‌های رسانه‌ای و مذهبی جمعی از جوانان در حمایت و پیروی از ولایت فقیه، رهبری امام خمینی (ره) و آیت‌ا… خامنه‌ای به تصویر کشیده می‌شود.

این مستند به کارگردانی مشترک مجتبی و محسن رضوانی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر کاریست از خانه مستند انقلاب اسلامی که سه‌شنبه ۲۷ تیر ساعت۲۱ در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج سیما قرار دارد. بازپخش این مستند پنج‌شنبه ۲۹ تیر حوالی ساعت ۹:۴۵ خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *