اذعان ایلان ماسک به کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی توییتر
خبرگزاری میزان - «ایلان ماسک»، مالک توییتر، میگوید که این شرکت به دلیل بدهی سنگین و کاهش تقریبا ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی، همچنان دارای جریان نقدینگی منفی است.
«ماسک» در توییتی نوشت: این رسانه اجتماعی قبل از اینکه ما از هر چیز دیگری لذت ببریم، باید به جریان نقدینگی مثبت برسد.
به گفته وی، این پلتفرم به دنبال شکایت کاربران، تعداد توییتهایی را که حسابهای تایید شده میتوانند هر روز ببینند تا ۵۰ درصد افزایش میدهد.
پس از اینکه «ایلان ماسک» شرکت توییتر را در سال گذشته خریداری کرد، چندین تبلیغکننده بزرگ به دلیل نگرانی در مورد تغییراتی که وی ممکن است ایجاد کند، هزینههای خود را در این پلتفرم متوقف کردند.
اوایل سال ۲۰۲۳، «ماسک» گفت که بسیاری از تبلیغکنندگانی که خارج شده بودند بازگشتهاند و مثبت شدن جریان نقدینگی قریبالوقوع است.
مالک توییتر در ماه آوریل در «توییتر اسپیس»، نوشت: تقریبا همه آنها یا بازگشتهاند یا گفتهاند که بازمیگردند.
بر اساس برآورد شرکت تحقیقات بازار «Sensor Tower»، درآمد تبلیغات در اوایل سال جاری میلادی در یک دوره ۲ ماهه، ۸۹ درصد کاهش یافت و به ۷.۶ میلیون دلار رسید.
۱۰ تبلیغ کننده برتر از سپتامبر تا اکتبر ۲۰۲۲، قبل از خرید توییتر از سوی «ایلان ماسک»، ۷۱ میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کرده بودند.
انتهای پیام/