آیین تکریم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ارشاد برگزار شد

11:02 - 24 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۵۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تکریم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ارشاد برگزار شد
روح اله اعظمی ساردوئی با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی ارشاد معرفی شد.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری در آیین تکریم، تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ارشاد ضمن قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل قضایی و اداری در این مجتمع، با گرامیداشت روز عفاف و حجاب و اشاره به فلسفه حجاب بیان کرد: ضرورت حجاب در دین مبین اسلام به منزلت والای زن و شأن آن برمی‌گردد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: در هیچ دین و آئینی به میزان دین مبین اسلام به جایگاه زن توجه نشده است و در دین اسلام زن معصوم نیز دانسته شده است. در هیچ آئینی به اندازه اسلام، زن در خانواده و در نزد شوهر و فرزندان قابل احترام نیست.

وی در ادامه با توصیف اهمیت مجتمع قضایی ارشاد بیان کرد: رسیدگی قضایی در این مجتمع از این جهت که هم باید به حقوق متهم و هم حقوق جامعه توجه شود، امر بسیار حساس و سختی است.

آیین تکریم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ارشاد برگزار شد

در این آیین با حضور رئیس کل، معاونان و مدیران قضایی و ستادی، جمعی از مدیران و همکاران قضایی و اداری با اهدای لوح از زحمات ارزشمند محمدعلی معدنی پور تقدیر بعمل آمد و روح اله اعظمی ساردوئی با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی ارشاد معرفی شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *