گفت‌وگو|

اقدامات مرکر توسعه در جهت حل اختلافات مردم/ بیش از ۲ هزار ملاقات مردمی توسط رئیس و مسئولان مرکز توسعه حل اختلاف انجام شد/رئیس مرکز: به ۹۰ درصد شکایات مردمی رسیدگی شد

8:00 - 24 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۱۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اقدامات مرکر توسعه در جهت حل اختلافات مردم/ بیش از ۲ هزار ملاقات مردمی توسط رئیس و مسئولان مرکز توسعه حل اختلاف انجام شد/رئیس مرکز: به ۹۰ درصد شکایات مردمی رسیدگی شد
مرکز توسعه حل اختلاف کشور علاوه بر انجام ۲ هزار و ۷۱۹ ملاقات مردمی به منظور رفع اختلافات و مشکلات مراجعان اقداماتی از جمله «پیگیری فوری مشکلات مراجعان، بازرسی میدانی از مراکز ارایه خدمات، رسیدگی ۹۰ درصدی به شکایات مردمی و...» را در کارنامه یک سالۀ دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *