گفت‌وگو|

محمد: پرسپولیس در ۸ سال گذشته کمترین تغییر را داشته و برای قهرمانی بسته شده/ بیرانوند برای اینکه قراردادش را بالا ببرد، فسخ کرد

0:45 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمد: پرسپولیس در ۸ سال گذشته کمترین تغییر را داشته و برای قهرمانی بسته شده/ بیرانوند برای اینکه قراردادش را بالا ببرد، فسخ کرد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در چند سال اخیر پرسپولیس نشان داده تیمش برای قهرمانی بسته شده و شکل گرفته است.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه پرسپولیس برای حضور قدرتمند در مسابقات این فصل هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس مهره‌های تأثیرگذار خودش را برای سال بعد حفظ کرد و کار بسیار بزرگی انجام داده است. شرایط پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تا اینجای کار خوب بوده و مهره‌های خوبی را به خدمت گرفته. همچنین باید در کنار بستن یک تیم بسیار باتجربه، ۴-۵ بازیکن خوب و جوان هم جذب کنند تا باز هم در سال‌های آینده هر چه قدرتمندتر از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی در مورد جدایی چند بازیکن باتجربه از پرسپولیس عنوان کرد: با اینکه عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس جدا شد، ولی در پست مهاجم مهره ارزشمندی همچون شهاب زاهدی جذب شد که او فوتبالیست خوبی است و می‌تواند در پرسپولیس هم شرایط ایده‌آل و نرمال خودش را باز هم داشته باشد. همچنین اگر باشگاه سعید عزت‌اللهی را هم بگیرد می‌تواند برای حضور در لیگ قهرمانان امیدوارتر شود.

*پرسپولیس در ۸ سال گذشته کمترین تغییر را داشته 

کارشناس فوتبال در خصوص برگزاری دیدار دربی در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: در هفته پنجم همه بازیکنان در تاکتیک تیمی خودشان جا افتاده‌اند و هماهنگی لازم را به دست آورده‌اند. همچنین از لحاظ شرایط بدنی و جسمانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.

محمد با اشاره به اینکه پرسپولیس باز هم در مسابقات لیگ برتر از عنوانش دفاع خواهد کرد، اظهار کرد: در چند سال اخیر پرسپولیس نشان داده تیمش برای قهرمانی بسته شده و شکل گرفته است. بر همین اساس در ۸ سال گذشته با کمترین تغییر به جلو پیش می‌رود و نفرات خیلی زود با هم هماهنگ شده‌اند. چون بازیکنان چندین سال کنار هم هستند و امسال نیز هنوز این هماهنگی در بدنه تیم وجود دارد. به خاطر همین موضوع امسال هم پرسپولیس شانس دارد تا از عنوان قهرمانی خودشان در لیگ برتر دفاع کند.

*بیرانوند برای اینکه قراردادش را بالا ببرد، فسخ کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مهمترین جابجایی در فوتبال ایران مربوط به علیرضا بیرانوند بود که امکان داشت اتفاق بدی رخ دهد و از پرسپولیس جدا شود. خدا را شکر علیرضا در پرسپولیس ماند و قراردادش را تمدید کرد.

محمد در پاسخ به این سوال که چرا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد، بیان کرد: او به خاطر اینکه مبلغ قراردادش را بالا ببرد، قراردادش را فسخ کرد. باید به او حق بدهیم، چون خدایی‌نکرده امکان دارد همین امسال آخرین سال فوتبالی‌اش باشد و دیگر دوران بازی حرفه‌ای تمام شود. فوتبال ورزش بی‌حساب و کتابی است و فوتبالیست هر روز، روز متفاوتی نسبت به روز‌های گذشته دارد، ممکن است یک روز خوب و یک روز بد باشد. باید بازیکنان با این قرارداد‌ها زندگی ۳۰ - ۴۰ سال آینده خود و خانواده‌شان را بیمه کنند.

*تا چند سال آینده تیم‌های ایرانی حرفی برای گفتن در آسیا نخواهند داشت

وی درباره اینکه کار باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است، خاطرنشان کرد: عربستان انتقال‌های سرسام آور و نجومی را در فوتبال دنیا انجام داده است و تا چند سال آینده دیگر تیم‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هیچ حرفی برای گفتن نخواهند داشت. عربستان پیشرفت چشم‌گیری داشته و بازیکنان تاپ دنیا را به تیم‌های خودش می‌آورد. آن‌ها به غیر از جذب بازیکنان تاثیرگذار امکانات و سخت افزار ایده‌آل و مناسبی را برای لیگ خودشان مهیا کرده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *