بازدید حاکم شرع سازمان اموال تملیکی از انبار‌های استان هرمزگان

14:35 - 14 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۸۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید حاکم شرع سازمان اموال تملیکی از انبار‌های استان هرمزگان
عباس پوریانی حاکم شرع و نماینده قوه قضائیه در سازمان اموال تملیکی از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و بنادر و گمرکات استان هرمزگان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-در راستای پیگیری و نظارت بر اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم ساماندهی به وضعیت کالا‌های موجود در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، عباس پوریانی حاکم شرع و نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی از انبار‌های این سازمان در بندرعباس و انبار‌های گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

حاکم شرع در سازمان اموال تملیکی در جریان بازدید از انبار‌های این سازمان بر نحوه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان نیز نظارت کرد و از سوی مسئولان مربوطه در جریان آمار موجودی و عملکرد این سازمان نسبت به تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی قرار گرفت.

عباس پوریانی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در بازدیدی که از انبار‌های اموال تملیکی استان هرمزگان داشتم مشاهده شد که نسبت به یک سال و نیم گذشته، کار‌های بزرگی انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: بسیاری از کالا‌های نامرغوب و با چینش نامناسب که در گذشته وجود داشته است با توجه به زحمات مسئولان سازمان اموال تملیکی و حمایت‌های دادگستری استان هرمزگان تعیین تکلیف شده اند.

وی همچنین تأکید کرد: در نتیجه این بازدید‌ها مشخص شد که بسیاری از مشکلات گذشته مرتفع شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

حاکم شرع سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان در حوزه ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات خوش درخشیده است و عملکرد خوبی داشته است.

وی گفت: دادگستری استان هرمزگان به موضوع تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی نیز ورود خوبی داشته و در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله اموال تملیکی، گمرک و بنادر دریانوردی قرار گرفته و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات این حوزه از سوی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان هرمزگان صادر شده است.

وی افزود: حمایت‌های دستگاه قضایی برای ساماندهی و تعیین تکلیف انبار‌های اموال تملیکی باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان یک فرصت تلقی شود و از ظرفیت‌های بزرگی که در دستگاه قضایی وجود دارد به ویژه حمایت‌های رئیس کل و دادستان‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *