تجهیز ناوشکن دماوند۲ به موشک ابر فراصوت

8:11 - 12 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۲۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تجهیز ناوشکن دماوند۲ به موشک ابر فراصوت
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن دماوند ۲، که به زودی به ناوگان این نیرو اضافه خواهد شد، به موشک ابر فراصوت تجهیز می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه نشست با رئیس رسانه ملی، گفت: تجهیزات دفاعی نصب شده در ناوشکن دماوند ۲، به‎روزترین تجهیزات در حوزه‌های کشف، شناسایی و درگیری است که با برنامه‌ریزی انجام شده این تجهیزات به‎روز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود.

وی تاکید کرد: این ناوشکن هم به موشک‌های پدافندی و هم به موشک‌های تهاجمی مجهز خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره نبود برخی سامانه‌ها و موشک‌ها در این ناوشکن واکنش نشان داد و افزود: در هنگام ساخت ناوشکن، یک نیازمندی در حوزه عملیاتی اعلام می‌شود و در طول تولید ممکن است پیشنهاد‌های جدیدتر ارائه شود که نیاز است تجهیزات و سامانه‌ها به‎روز رسانی شوند که علت نصب نبودن بخشی از تجهیزات هم به‎روز شدن آنهاست.

امیر دریادار شهرام ایرانی در بخش دیگری به حمایت‌های رسانه‌ای صدا و سیما در خصوص بازگشت ناوگروه ۸۶ اشاره کرد و گفت: همه رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی به خوبی، زحمات و تلاش‌های کارکنان و افسران ناوگروه ۸۶ را به مردم منتقل کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *