ضرورت رسیدگی ویژه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مهران

11:03 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۶۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ضرورت رسیدگی ویژه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مهران
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس خواستار رسیدگی ویژه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مهران شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، علی اکبر بسطامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: امروز ۲۹ خردادماه سالروز شهادت فرمانده گردان ۵۰۳ لشگر یازده است که تنها یک نفر از گردانش مانده بود، من شهادت این سردار رشید اسلام را خدمت تمام همرزمان شهیدش و دیگر فاتحان مهران تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: شهید علی غیوری زاده فاتح بلندی‌های دوپازا در کردستان در عملیات نصر ۸ و در عملیات والفجر ۱۰ می‌باشد که جسد آن در محاصره دشمن قرار داشت و ده‌ها گلوله بر پیکر بی‌جان این شهید شلیک شد و ۱۲ سال و ۴ ماه و ۲۵ روز جسد این شهید بزرگوار در نقطه صفر مرزی مهران ماند و امروز مقبره این شهید در امامزاده سید حسن مهران است.

وی افزود: مهران در زمان جنگ متعلق به کل ایران اسلامی بود، جای جای مهران با شهدای استان‌های مختلف کشور آشنا است و خون پاکشان در آن جا به زمین ریخته شده است و امروز هم مهران میزبان زوار امام حسین (ع) است و در واقع پیشانی ایران اسلامی و دروازده عتبات عالیات می‌باشد.

بسطامی بیان کرد: از وزرای بهداشت و درمان و امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل گمرک کل کشور تقاضا دارم مهران و ایلام را متعلق به کل کشور بدانند چرا که زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و سلامت در مهران فراهم نیست.

این نماینده مردم در دوره یازدهم، ادامه داد: از ریاست مجلس تقاضا دارم که در تیرماه سال جاری به مهران سفر کند تا وزرای محترم قبل از شروع مراسم اربعین اقدامات لازم را جهت تامین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و سایر زیرساخت‌ها در مهران فراهم کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *