تذکر کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور

12:01 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۶۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تذکر کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، احمد نادری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر عبدالجلال ایری نماینده کردکوی به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اجرایی در سطح ملی و بین‌المللی در خصوص عقب‌نشینی آب دریای خزر.
- تذکر ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت به وزیر علوم: ضرورت تسریع در ساخت و تجهیز خوابگاه مجردی و متأهلی دانشجویان دانشگاه جیرفت.
- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در رفع تداخلات محدوده پارک ملی دمو و محدوده شهری شهر جدید صدرای شیراز.
- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت سازماندهی و تنظیم بازار مرغ و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت آن.
- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم احداث بیمارستان در شهرستان چهارباغ. همچنین تذکر به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تکمیل طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هشتگرد.
- تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی و جبران تأخیر و تبعیض در پول زعفران‌کاران خراسان بزرگ.
- تذکر مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پاسخگویی به موقع سازمان اداری و استخدامی به مکاتبات.
- تذکر سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در اقدامات کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر.
- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به وضعیت اسفبار راه‌های مواصلاتی حوزه شهرستان‌های حوزه انتخابیه. همچنین تذکر به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بکارگیری و انتصاب مدیران میانی با انگیزه و جهادی و کارآمد برای حل مشکلات مردم.
- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به علت عدم تصویب پرداخت فوق‌العاده ویژه ۵۰ درصدی برای معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد.
- تذکر سید جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به عدم تصویب فوق‌العاده ۵۰ درصدی برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد.
- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در خرید برنج انباشته شده در انبار‌های استان گیلان.
- تذکر عباس گلرو نماینده سمنان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به تعلل ترک فعل وزارت نیرو در اجرای سد فینسک برای آبرسانی به حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *