مسئولان قضایی دادگستری خوزستان مشکلات توسعه خط جدید شرکت صنایع پلاستیک خوزستان را بررسی کردند

9:28 - 28 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۳۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان مشکلات توسعه خط جدید شرکت صنایع پلاستیک خوزستان را بررسی کردند
در بازدید مسئولان قضایی شهرستان باوی از شرکت صنایع پلاستیک خوزستان واقع در این شهرستان، موانع و مشکلات حقوقی این شرکت بررسی و دستورات قضایی لازم صادر شد.

خبرگزاری میزان- در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله مهار تورم و رشد تولید، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی به همراه یکی از معاونین وی، با حضور در شرکت صنایع پلاستیک خوزستان، در جریان مشکلات و موانع حقوقی پیش روی این شرکت قرار گرفته و باتوجه به موانع موجود در توسعه خط جدید تولید، دستورات مقتضی جهت رفع این موانع را صادر کردند.

رئیس دادگستری شهرستان باوی در حاشیه این بازدید، گفت: بازدید از صنایع و واحد‌های تولیدی و پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری یکی از تکالیف ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که جلسات آن به صورت مستمر در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

منصور حاتمی با اشاره به اهمیت حفظ اشتغال کارگران واحد‌های تولیدی و اقتصادی، اظهار کرد: این ستاد علاوه بر برگزاری جلسات و بررسی مشکلات موجود این واحدها، به صورت میدانی نیز بازدید‌هایی به عمل می‌آورد و ضمن رصد مستقیم موانع تولید، با کارگران این واحد‌ها نیز گفتگو و در جریان مشکلات حوزه کارگری قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این بازدید در خصوص توسعه خط تولید شرکت صنایع پلاستیک خوزستان، بحث و بررسی و دستورات لازم جهت رفع موانع حقوقی موجود اخذ و صادر شد.

حاتمی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر تولید و اشتغال خواست تا ضمن همراهی و همکاری در رفع موانع تولید، به توسعه پایدار و صیانت از منابع طبیعی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *