۶۳ نفر از مددجویان زندان رامهرمز از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

21:30 - 23 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۶۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۶۳ نفر از مددجویان زندان رامهرمز از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری خوزستان به شهرستان رامهرمز و بازدید از زندان این شهرستان، ۶۳ نفر از مددجویان این ندامتگاه از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری میزان-علی دهقانی که در ادامه بازدید‌های سرزده خود به حوزه‌قضایی رامهرمز سفر کرده است، با حضور در زندان این شهرستان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان از جمله بندها، بهداری و کارگاه‌های آموزشی و اشتغال، با مددجویان نیز به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

در این بازدید که مدیرکل اداره زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز حضور داشت، با بررسی پرونده قضایی مددجویان، زمینه آزادی ۶۳ نفر از آنان در قالب مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط، پابند الکترونیک و سایر ارفاقات قانونی فراهم شد.

همچنین در ادامه نشستی با قضات ناظر زندان و اجرای احکام و مدیران و مسئولان زندان رامهرمز، برگزار و مسائل و چالش‌های این ندامتگاه مورد بررسی قرار گرفت.

 علی دهقانی در حاشیه این بازدید، با قدردانی از زحمات رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز در پیگیری وضعیت مددجویان، گفت: در این بازدید، مشکلات و تقاضا‌های مددجویان بررسی و دستورات لازم جهت رسیددگی به درخواست‌های آنان صادر شد.

وی افزود: همچنین ۷۰۵ میلیون تومان در قالب بسته معیشتی به خانواده ۵۰ نفر از زندانیان اهدا شد.

وی در ادامه از پیگیری و تلالش شبانه روزی در جهت انتقال زندان این شهرستان به خارج از شهر و ایجاد فضایی مناسب جهت ایجاد رفاه و بازپروری مددجویان، قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *