پایان مسابقات قایقرانی بانوان یادواره شهدای غواص با معرفی نفرات برتر

10:31 - 27 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۲۲۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پایان مسابقات قایقرانی بانوان یادواره شهدای غواص با معرفی نفرات برتر
اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی دراگون ۱۰ نفره بانوان با قهرمانی تیم دریادلان ناحیه کربلا به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی ۱۰ نفره دراگون ویژه بانوان شهدای غواص با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار بسیجی در قالب ۲۵ تیم از پایگاه‌های مختلف بسیج روز جمعه (۲۶ خرداد) به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص)  در دریاچه ورزشگاه بزرگ آزادی تهران با همکاری هیئت قایقرانی استان تهران با حضور اعضا و کمیته‌های مختلف و داوران برجسته برگزار شد.

در پایان این رقابت‌های مهیج و دیدنی که برای اولین بار برای بانوان برگزار می‌شد تیم دریادلان بسیج ورزشکاران ناحیه کربلا به مقام قهرمانی رسید و تیم پست بانک (بسیج ادارات) نایب قهرمان شد. تیم بسیج شهدای آموزش و پرورش منطقه ۱۸ به همراه تیم بسیج شهدای آموزش و پرورش منطقه ۱۷ به طور مشترک سوم شدند.

تیم شهید محمد ناظری (کانون بسیج تاپ فول کنتاکت) ناحیه امیرالمومنین علیه السلام به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

این مراسم با حضور علی جوادی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خدادادی رئیس هیئت قایقرانی استان تهران، برنجی مسئول بسیج ورزشگاه آزادی، حسین پور سرپرست توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، عدالت خواه دبیر مجمع بسیجیان تهران بزرگ و جانشین اقشار و متخصصین سپاه محمد رسول الله (ص)، نصرالله خادم رییس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، یوسف پور مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، علی قلیچ خانی از مرکز تربیت بدنی سپاه تهران، امیر رازی از معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، رحیم نادعلی و محسن یحیی از موسسه شهید همت سپاه تهران بزرگ برگزار شد و کاپ و مدال‌های تیم‌های برتر را اهدا کردند.

نصرالله خادم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خدادادی رئیس هیئت قایقرانی استان تهران و مربیان و داوران و دست اندرکاران هیئت و همچنین علی ابراهیم زاده مسئول کانون قایقرانی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه تهران بزرگ، ابراز امیدواری کرد که این گونه اقدامات دروازه جدیدی را روی ورزش قهرمانی سپاه و ایجاد امید و سرزندگی و شادابی در جوانان جامعه هدف ایجاد خواهد کرد.

جوادی نیز ضمن تشکر از عوامل برگزاری مسابقات از همکاری نزدیک و صمیمی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با سازمان بسیج ورزشکاران سپاه تهران بزرگ سخن گفت و مقرر شد اینگونه مسابقات در سطوح مختلف و رشته‌های گوناگون بصورت مشترک و در ذیل کنگره شهدای پایتخت برگزار شود.

عدالت خواه دبیر مجمع بسیجیان تهران بزرگ نیز بیان کرد: این مسابقات نشان داد که حجاب برای زن ایرانی محدودیت نیست و می‌توان با حجاب کامل اسلامی به مدارج قهرمانی نیز دست یافت.

خدادادی نیز ضمن تشکر ویژه از عوامل برگزاری مسابقات بر ادامه روند برگزاری مسابقات تاکید کرد و اینگونه تعاملات را بسیار مفید و سازنده عنوان نمود و بر تداوم این امر تاکید کرد.

هنگام اهدا جوایز از همسر و سه فرزند شهید مدافع حرم سرهنگ دوم پاسدار حسین جوینده که از قهرمانان و مربیان خوب قایقرانی و رشته‌های رزمی بود توسط مسئولین تجلیل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *