سامانه پیامکی ارتباط مستقیم مردم با رئیس کل دادگستری لرستان راه اندازی می‌شود

10:02 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۵۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سامانه پیامکی ارتباط مستقیم مردم با رئیس کل دادگستری لرستان راه اندازی می‌شود
رئیس کل دادگستری استان لرستان، گفت: سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم از سراسر استان لرستان با رئیس کل دادگستری استان راه اندازی خواهد شد و پس از بررسی و پیگیری دقیق پیامک ها، نتیجه به پیامک دهنده باز ارسال می‌شود.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در جلسه شورای معاونین دادگستری استان لرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع)، یکی از احادیث امام جعفر صادق (ع)، اظهارکرد: شیعیان باید در همه امور زندگی، رفتار، گفتار و اعمال شایسته داشته و مانند ائمه الگو باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه رئیس کل دادگستری باید با مردم تعامل و ارتباط مستمر داشته باشد، افزود: در این راستا سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم از سراسر استان با رئیس کل راه اندازی خواهد شد و این پیامک‌ها پس از دریافت به بخش‌های مختلف دادگستری جهت پیگیری دقیق و اعلام نتیجه به شخص پیامک کننده باز ارسال می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان راه اندازی سامانه پیامکی را راهی برای کسب سریع اطلاعات از مردم دانست و افزود: این سامانه می‌تواند جهت کسب گزارش های مردمی بدون واسطه و سریع مفید و موثر بوده و همچنین ما در دادگستری در دسترس مردم هستیم و گزارش‌های آن‌ها را مستقیم و بدون واسطه خواهیم شنید.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای هفته قوه قضاییه از هم اکنون باید برنامه ریزی کرد تا این هفته را هر چه بهتر و در شان شهدای قوه قضاییه برگزار کنیم.

وی گفت: از آنجا که وظیفه داریم خدماتمان را به راحتی در دسترس مردم قرار دهیم و مردم بتوانند به راحتی با دادگستری ارتباط داشته باشند میز خدمت به صورت مستمر توسط مسئولان قضایی استان در مصلای نماز جمعه الغدیر خرم آباد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری تاکید کرد: استقرار شعب صلحی در اجرای احکام در رابطه با پرونده‌های دیه و رد مال نیز می‌تواند مفید و موثر باشد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان همچنین عنوان کرد: در زمینه آرای جایگزین حبس نیز باید آموزش‌های لازم و راهکار‌های ضروری به کارکنان و قضات ارائه شود تا حتی‌الامکان از حبس افراد جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *