رئیس کل دادگستری لرستان: باید نظارت بیشتری بر ورود به زندان و صدور قرار‌های منتهی به بازداشت صورت گیرد

15:43 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری لرستان: باید نظارت بیشتری بر ورود به زندان و صدور قرار‌های منتهی به بازداشت صورت گیرد
رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: باید نظارت بیشتری بر ورود افراد به زندان صورت گیرد و دادسرا‌ها در صدور قرار‌های منتهی به بازداشت دقت و نظارت جدی و کافی داشته باشند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در جلسه شورای قضایی استان ضمن خیر مقدم به حضار، اظهار کرد: سعی در برگزاری جلسات شورای قضایی به صورت ماهانه و با دستور کار تعریف شده داریم و با توجه به اینکه فعالیت دادگستری و سازمان‌های تابعه برنامه محوراست یکی از پیگیری‌ها در جلسات شورای قضایی بحث تحقق برنامه‌ها در یک بازه زمانی و بطور مستمراست.

وی ضمن با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها نقطه تلاقی در سازمان‌های مختلف تابعه دارند و برنامه‌ها باید متوازن پیش بروند، گفت: ملاک ارزیابی در پایان کار میزان تحقق برنامه‌های تحولی و ابلاغی است و در این راستا باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم.

رئیس کل دادگستری استان لرستان، تاکید کرد: هر یک از سازمان‌های تابعه برنامه‌هایی دارند که باید با دقت اجرا شود، یکی از چیز‌هایی که باید به صورت جدی پیگیری شود مسئله حد نگاری است که در این راستا باید موانع شناسایی و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها به سرعت رفع شوند.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه معیشت مردم مسئله‌ای بسیار مهم است، افزود: سازمان تعزیرات باید برای جلوگیری از مشکلات حوزه خود برنامه محور بوده و با برنامه ریزی برای هر مسئله‌ای آن‌ها را به خوبی اجرا کند.

وی عملکرد شورای قضایی را شورایی در جهت خدمت به مردم و تحقق ماموریت‌های قوه قضاییه دانست و افزود: یکی از مسائل و برنامه‌های دادگستری دادرسی الکترونیک است که زیرساخت‌های آن فراهم شده و باید به نهایت خود رسد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، تاکید کرد: باید نظارت بیشتری بر ورود افراد به زندان صورت گیرد و دادسرا‌ها در صدور قرار‌های منتهی به بازداشت دقت و نظارت جدی و کافی داشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *