شانس بالای ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال جام حذفی

10:07 - 11 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۱۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شانس بالای ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال جام حذفی
بعد از انصراف تبریز، شانس ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال جام حذفی بیشتر شده است.

خبرگزاری میزان - پس از مشخص شدن چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال و صعود تیم‌های پرسپولیس، استقلال، نساجی مازندران و هوادار قرعه‌کشی رقابت‌های این مرحله برگزار شد که پرسپولیس برای صعود به فینال تیم هوادار تهران را پیش رو دارد و استقلال به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

در حالی که پیش از این از ورزشگاه‌های شهدای مس کرمان و یادگار امام تبریز به عنوان گزینه‌های میزبانی فینال جام حذفی یاد می‌شد، اما مسئولان مس اعلام کردند این ورزشگاه به این زودی‌ها قابلیت بهره‌برداری ندارد و تبریزی‌ها نیز از انجام تعمیرات برای فصل آینده خبر داددند تا عملاً با این تفاسیر به احتمال فراوان تهران میزبان فینال جام حذفی باشد.

گفته می‌شود در صورتی که تبریز میزبان نشود، سازمان لیگ خودش یک شهر را به‌عنوان میزبان معرفی خواهد کرد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه یک تیم شهرستانی و سه تیم تهرانی در این مرحله حضور دارند و استادیوم فینال باید بی‌طرف باشد، به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ در انتظار برگزاری بازی‌های نیمه نهایی هستند تا ورزشگاه فینال را معرفی کنند و برای این کار عجله‌ای ندارند.

از طرفی با توجه به شانس بالای استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به فینال جام حذفی به نظر می‌رسد در صورت رخ دادن این اتفاق سازمان لیگ مخالفتی با برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران نداشته باشد و به همین دلیل شانس این ورزشگاه قدیمی پایتخت بیشتر از قبل خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *