رویکرد آموزشی درس پرورشی باید نوین باشد
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از اعلام نتایج ارزشیابی گروههای آموزشی درس پرورشی از سوی دبیرخانه کشوری این درس خبر داد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، مسعود شکوهی اظهار داشت:این ارزیابی به طور سالانه و با هدف ارتقای کمی و کیفی فرآیند تدرسی و تعامل همکاران شاغل حوزه پرورشی در سراسر کشور انجام میشود.
مدیرکل امورتربیتی و مشاوره آموزش و پرورش در این خصوص گفت: ارتقای رویکردهای آموزشی در سراسر کشور در گرو پرداختن با رویکردهای نوین به حوزه آموزشی درس پرورشی است.
وی ادامه داد: ارزیابیهایی از این دست میتواند سبب ایجاد پویایی و تحرک در استانها شود و زمینه رقابتهای سازنده و تعاملی را پدید آورد. بر مبنای ارزیابی عرضی بین سالهای گوناگون تلاش تمامی استانها در حوزه گروهای آموزشی درس پرورشی مشهود و ستودنی است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *