روسیه به آمریکا درخصوص انتشار اخبار جعلی هشدار داد

19:29 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۸۱۲۰
وزارت خارجه روسیه با انتشار پیامی خطاب به سفیر آمریکا در مسکو، به این سفارتخانه درخصوص انتشار اخبار جعلی هشدار داده است.

خبرگزاری میزان_ یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که پیامی از این وزارتخانه به سفارت آمریکا درخصوص دخالت این کشور در امور داخلی مسکو ارسال شده است و روسیه از سفارت آمریکا در مسکو درخواست کرده است تا انتشار اخبار جعلی در مورد عملیات نظامی خود در اوکراین را متوقف کند. همچنین به دنبال انتشار این بیانیه مسکو دیپلمات‌های آمریکایی را تهدید به اخراج کرده است.

طبق گفته این مقام، در این پیام که به تاریخ ۷ فوریه ارسال شده است، روسیه رسما از سفارت آمریکا در مسکو درخواست کرده تا به خودداری از انتشار اخبار جعلی بپردازد.

وزارت خارجه روسیه در پیام خود آورده است که با وجود هشدارهای متعدد به‌ویژه یادداشت وزارت خارجه روسیه در ۹ دسامبر ۲۰۲۲، هیئت دیپلماتیک آمریکایی به فعالیت‌های بدخواهانه خود در فضای مجازی ادامه می‌دهد و اخبار نادرستی درباره عملیات روسیه در اوکراین منتشر می‌کند.

در پیام روسیه خطاب به سفیر آمریکا در این کشور نسبت به فعالیت‌های خرابکارانه هشدار داده شده است و یادآوری شده که انتشار اخبار جعلی در روسیه جرم محسوب شده و می‌تواند با محکومیت زندان تا ۱۵ سال همراه باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا روسیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *