محمد: عمری باید خیلی زودتر از اینها در پرسپولیس می‌درخشید/ متوقف کردن تیمی که ترکیبش را پیدا کرده سخت است

0:45 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۷۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۲ سال پیش عمری را به تیم بزرگسالان پرسپولیس معرفی کردیم و باید خیلی زودتر از اینها در این تیم می‌درخشید، اما کمتر به او فرصت رسید.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل نساجی روز خوبی را پشت سر گذاشت و بازی با کیفیتی، بی‌نقص و پر گلی را انجام داد. تقابل گل‌محمدی با مطهری که سال قبل دستیارش بود بسیار دیدنی رقم خورد و به قول معروف استاد مچ شاگردش را خواباند. چند بازی است که گل‌محمدی از بازیکنان جوان خودش استفاده می‌کند و بهترین نتایج را به دست می‌آورد. پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود توانسته 7 گل به ثمر برساند که قابل توجه است.

وی در مورد درخشش محمد عمری در دیدار مقابل نساجی و گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: عمری بازیکن ریز نقش، تکنیکی و شوت‌زنی است که باید زودتر در تیم بزرگسالان پرسپولیس به او میدان داده می‌شد. ۲ سال پیش عمری را به تیم بزرگسالان پرسپولیس معرفی کردیم و باید خیلی زودتر از اینها در این تیم می‌درخشید، اما کمتر به او فرصت رسید. به طور حتم عمری روز به روز بهتر برای تیم بزرگ پرسپولیس خواهد درخشید و به مهره کلیدی تیم تبدیل خواهد شد. محمد عمری این ظرفیت و پتانسیل را دارد که بازیکن ملی فوتبال ایران شود.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه آکادمی‌های باشگاه پرسپولیس بازیکنان با استعداد زیادی دارد، تصریح کرد: محمد عمری محصول تیم‌های پایه پرسپولیس است و از این دست بازیکنان با استعداد در آکادمی‌های پرسپولیس بی‌شمار هستند. باید باشگاه به این جوانان بیشتر اعتماد کند و در اختیار تیم بزرگسالان قرار دهد. اگر نفرات بیشتری از تیم‌های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان اضافه شود، انگیزه بازیکنان رده‌های سنی برای درخشش بیشتر می‌شود و کمتر از سایر تیم‌ها بازیکن جذب خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس روند رو به رشدش را حفظ خواهد کرد، گفت: مسابقات لیگ برتر دیگر تعطیلی بلند مدتی ندارد و قطعاً پرسپولیس همین روند پیشرفت را ادامه خواهد داد. متوقف کردن و امتیاز گرفتن از تیمی که ترکیب خودش را پیدا کرده است، بسیار سخت خواهد بود. وقفه‌های طولانی روی همه تیم‌ها اثرات منفی خواهد گذاشت و بازیکنان از آمادگی مناسب به دور خواهند ماند.

محمد در پایان با اشاره به اینکه باید یک مهاجم برای پرسپولیس جذب شود، خاطرنشان کرد: با رفتن لوکادیا جای یک مهاجم در پرسپولیس خالی است. مهدی عبدی و حامد پاکدل فورواردهای بسیار خوبی در فوتبال ایران هستند، اما هنوز شرایط نرمال سابق خود را هنوز به دست نیاورده‌اند. باید پرسپولیس در نیم فصل یک مهاجم خوب جذب کند تا در بازی‌های نیم فصل دوم در گلزنی با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *