تاسیس مرکز ۱۶۶۶ به منظور افزایش سطح پاسخگویی به بیمه شدگان
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، فعالیتهای یکساله سازمان بیمه سلامت را در چند حوزه اصلی از جمله تدوین و اجرای سیاستهای خرید راهبردی خدمات و کنترل تقاضای خدمت، مدیریت هزینه ها، استقرار نظام جامع مدیریت اطلاعات، پیاده سازی سیستم نرم افزاری مدیریت منابع انسانی در کل کشور به صورت یکپارچه و رفع همپوشانی داخلی و فراهم سازی حذف همپوشانی بیمهای سازمانهای بیمه گر، تشریح کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ،طاهر موهبتی با بیان اینکه تاسیس مرکز ۱۶۶۶ از جدیدترین اقدامات سازمان بیمه سلامت به منظور افزایش سطح پاسخگویی به بیمه شدگان است، تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت در نظر دارد، ثبت کد اصالت دارو و ضرورت اجرای ثبت شناسه رهگیری دارو توسط داروخانهها در سامانه تایید دارو و تایید داروهای بیماران از طریق سامانه تایید دارو به صورت برخط جهت سهولت دسترسی بیماران به داروها و جلوگیری از سو استفادههای احتمالی، با هدف مدیریت هزینهها با قوت تداوم پیدا کند.
وی با اشاره به رفع همپوشانی داخلی و فراهم سازی حذف همپوشانی بیمهای سازمانهای بیمه گر، اظهار داشت: همچنین با ایجاد بانک متمرکز بیمه شدگان سعی شد، امکان بهره برداری از سرویس استحقاق سنجی، به صورت برخط و حذف دفترچه نیز فراهم شود.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *