جوان: در حد سوادم در فضای مجازی اظهار نظر میکنم/آخرین اخبار درباره کلاه قرمزی ۹۸
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پنجمین روز از شهریور ماه 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان اظهار نظر رامبد جوان درباره نتایج فینال خنداننده شو اشاره کرد.
فیلم سینمایی "شعله ور" آخرین ساخته "حمید نعمت الله" کارگردان صاحب سبک سینما با وجود تبلیغات نسبتاً خوبی که انجام داده نتوانسته در هفتههای آغازین اکران مخاطبان زیادی را به سالن سینما بکشاند.
خبری از ساخت سری جدید کلاه قرمزی برای نوروز ۹۸ نیست/خودم را عروسک گردان کلاه قرمزی نمیدانم
شیما بخشنده عروسک گردان جدید عروسک کلاه قرمزی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص احتمال ساخت سری جدید کلاه قرمزی برای نوروز ۹۸ گفت: اطلاعی از ساخت سری جدید کلاه قرمزی ندارم چون هنوز خبری در این حوزه نشنیدهام و تماسی از سوی تهیه کننده این مجموعه محبوب با من گرفته نشده است، اما به طور کلی کمی هم زود است که خبری در خصوص ساخته شدن یا نشدن این مجموعه محبوب باشد، به همین خاطر به طور دقیق هنوز مشخص نیست آیا کلاه قرمزی را برای نوروز ۹۸ خواهیم داشت یا خیر.
وی در خصوص اینکه آیا بعد از اتمام ساخت هر سری از برنامههای عروسکی، دلتنگ عروسکها میشود یا خیر افزود: بله با اتمام ساخت هر سری از برنامههای عروسکی و جدا شدن از عروسکها برای آنها و شخصیتهای جذابشان دلتنگ میشوم.
وی در خصوص عروسک کلاه قرمزی که به تازگی عروسک گردانی آن را به عهده دارد تاکید کرد: من خودم را عروسک گردان کلاه قرمزی نمیدانم، من فقط از سالها تلاش دنیا فنیزاده عزیز و تکرار نشدنی که خالق اصلی کلاه قرمزی بود، امانت داری می کنم، چراکه دنیا دوست خوب من بود، او نه تنها دوست بلکه استاد من در عرصه عروسک گردانی بود و چیزهای زیادی از وی آموختم و بدون شک اسم و امضای دنیا فنی زاده تا همیشه روی عروسک کلاه قرمزی خواهند ماند و هیچ کس جای او را نمیگیرد.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
نبود تبلیغات مشکل بزرگ کتاب و کتابخوانی/جایی برای آشنایی با کتاب وجود ندارد
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، در حال حاضر عرصه تبلیغات مهمترین عامل برای آشنایی مخاطبان با هر گونه محصول تولیدی داخلی است. مخاطب توسط تبلیغات موثر به راحتی نسبت به هر نوع کالایی واکنش داشته و به خرید آن جذب می شود.
از سویی در بخش فرهنگی نیز در اولین گام بحث آشنایی مخاطب با محصول فرهنگی مورد نظر است. گامی که اگر محکم برداشته نشود بدون شک در کوتاه مدت آن محصول را یا به طور کلی از بین برده و یا عدم تاثیرگذاری آن در جامعه منجر می شود.
در عرصه تبلیغات محصولات فرهنگی سینما و بعد از آن موسیقی بیشترین سهم را دارند. تبلیغات آثار سینمایی از تلویزیون گرفته تا بیلبوردهای شهری اکثریت مخاطبان را پوشش می دهند. از سویی با اشاعه و گسترش فضای مجازی مخاطب در لحظه با تمامی اتفاقات سینمایی آشنا می شود.
بخش موسیقی نیز از تبلیغات نسبتاً قدرتمندی به خصوص در تبلیغات شهری بهرمند است. تبلیغاتی که گاهاً هزینه های هنگفتی را به همراه دارد اما در نهایت به سود اقتصادی محصول فرهنگی مورد نظر می انجامد.
خارج از تبلیغات در بخش دوم نحوه چگونگی رسیدن به محصول فرهنگی در سینما و موسیقی مشخص است. به عنوان مثال هر کدام از این دو عرصه دو سایت مرجع برای خرید و استفاده از آن محصول هنری را دارا می باشند و مخاطب پس از آشنایی با اثر می تواند آن را به راحتی از درگاه اینترنتی خرید کند.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
دردسرهای یک خانواده با داشتن سه فرزند/بازگشت کمدی ساز مطرح به سینمای هالیوود
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "خانواده فوری" آخرین ساخته "شان آندرس" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.
این فیلم نیز همچون فیلمهای قبلی شان آندرس در سبک کمدی ساخته شده است. وی پیش از این کارگردانی آثاری همچون "خانه پدران یک و دو" را در کارنامه خود می بیند که هر دو کمدی هستند.
مارک والبرگ بازیگر مطرح هالیوود که در دو فیلم "خانه پدران" با آندرس همکاری داشته نقش اول فیلم جدید او را نیز ایفای می کند. وی مجموعه فیلم های پرفروش "تبدیل شوندگان" را طی سالهای اخیر بر پرده سینما داشته است.
علاوه بر مارک ولبرگ بازیگرانی همچون رز بیرن، ایزابلا مونر، اکتاویا اسپنسر، اوا هارولو، جولی هاگرتی، تام سگورا، اریکا بیرمن و الن ریچل در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
حضور ناموفق امین حیایی در گیشه/شکست پدر و پسر در آخرین فیلم کارگردان رگ خواب
استندآپ کمدینهای خندانندهشو سرمایههای این برنامه هستند/ما هیچ تاثیری در نتایج فینال نداریم
رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی "خنداونه" در گفتوگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص امکان تاثیر نظر داوران در خصوص برنده نهایی "خنداننده شو" گفت: همه بچههایی که در "خنداننده شو" حضور پیدا کردند سرمایههای این برنامه هستند و به همین دلیل تمامی این دوستان جزوی از ما هستند. شاید هر کدام از ما از اجرای یکی از بچهها خوشمان آمده باشد اما این هیچ تاثیری در نتیجه فینال نخواهد داشت.
وی با تاکید بر امانت داری خندوانه درخصوص آراء مردمی افزود: آنچه واضح و مسلم است این است که آراء مردم در خنداننده شو کاملاً محفوظ است و یکی از مهمترین دلایل آراء میلیونی مردم به این برنامه به این دلیل است که مردم میدانند ما هیچ دخل و تصرفی در آراء انجام نمی دهیم و به همین دلیل به ما اعتماد دارند.
کارگردان فیلم "نگار" در همین راستا ادامه داد: واقعاً چه فرقی برای منِ رامبد جوان دارد که کدام اجراگر در خنداننده شو اول شود. از طرفی اگر یار من هم در برنامه اول شود که جایزهای به من نمیدهند.
وی درباره حضور پررنگ چهره های هنری در فضای مجازی و اظهار نظر این هنرمندان تصریح کرد: من معتقدم همه آزادند تا هر نظری در مورد برنامه ها دارند ابراز کنند، نه تنها در قبال خندوانه بلکه هر برنامه دیگری که باشد. باید به فکر و افکار تمام آدمها احترام بگذاریم و این یعنی می پذیرم که هر فرد می تواند نظری غیر از نظر من داشته باشد.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.