رئیس کل دادگستری زنجان: رویکرد حوزه‌های قضایی در اجرای سند تحول باید برنامه محور و عملیاتی باشد

18:38 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۶۵۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: رویکرد حوزه های قضایی در اجرای سند تحول باید رویکردی عملیاتی و برنامه محور باشد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه روسای حوزه قضایی سلطانیه و دادگستری شهرستان خرمدره گفت:معدل اجرای برنامه های قوه قضاییه در سلطانیه و خرمدره رضایت بخش است بنابر این رویکرد روسای جدید بایستی عملیاتی و برنامه محور باشد.

وی در این مراسم که معاونان ،رئیس کل، مسئولان شهرستان و خانواده شهدا نیز حضور داشتند، با اشاره به اینکه در شهرستان سلطانیه مشکل عمده مردم در حوزه میراث فرهنگی است افزود: این مشکل مردم بایستی با کمک مسئولان شهرستان برطرف شود و بحث مالکیت بر املاک بصورت قانونی مردم محقق شود.

رئیس کل دادگستری زنجان ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ بن بستی نداریم و اگر در جایی هم مانع وجود داشت زمینه اصلاح قانون وجود دارد به هر حال این مشکل مردم سلطانیه باید پیگیری و برطرف شود .

وی تهدید ها و چالش‌ها در حوزه های قضایی استان را یک ضرورت بیان کرد و گفت: احصا و پیگیری مشکلات و ارائه راهکار از سوی مسئولان مورد اهتمام قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی شناسایی آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده را موضوعی جدی و نگران کننده در جامعه برشمرد و اظهار کرد:مشکلات خانواده ها معضلی است که باید یک تدبیر و راهکار موثر برای آن اندیشیده شود .

رئیس کل دادگستری زنجان توجه به امر سازش در پرونده ها با استفاده از ظرفیت روحانیون، علما و بویژه ائمه جمعه در حوزه های قضایی استان را یک ضرورت برشمرد و خواستار اهتمام جدی برای ایجادسازش شدند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات علی مقدم و حسن بیگدلی تقدیر و مجید چگینی و علی جعفری به ترتیب به عنوان رئیس حوزه قضایی سلطانیه و دادگستری شهرستان خرمدره معرفی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *