سقوط یک فروند بالون جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال غزه

17:59 - 27 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۶۲۵۹
طبق اعلام برخی منابع خبری یک فروند بالون جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه بیت حانون واقع در شمال غزه سقوط کرده است.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش المیادین، یک فروند بالون جاسوسی رژیم صهیونیستی که بر فراز شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه در حال پرواز بود، سقوط کرده است.

برخی منابع محلی نیز در این راستا اعلام کرده اند که، نیروهای مقاومت فلسطین دستگاه‌های جاسوسی که این بالون با خود حمل می‌کرد را ضبط کردند.

براساس اعلام این منابع؛ پس از این موضوع نظامیان صهیونیست تلاش داشتند تا سایر بالون‌های در حال پرواز در امتداد نوار غزه را به زمین هدایت کنند.

از سوی دیگر؛ نظامیان رژیم  صهیونیست نیز به سقوط این بالون اذعان کردند.

آن ها در این راستا مدعی شدند که نگران درز اطلاعات از بالون سقوط کرده در شمال نوار غزه نیستند.

برخی منابع رسانه‌ای فلسطینی نیز از شلیک دو راکت توسط نظامیان اشغالگر به یک زمین کشاورزی در منطقه «الواد» در نزدیکی گذرگاه ای رز در شمال نوار غزه خبر دادند که طبق اعلام منابع محلی فلسطینی پیش از این از شنیده شدن صدای دو انفجار در مناطق شرقی بیت حانون واقع در شمال شرق غزه خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در خبری دیگر به ساکنان ۷ روستا در جنوب الخلیل اطلاع داده است که هفته آینده از روز دوشنبه تا چهارشنبه، رزمایش نظامی برگزار خواهد کرد.

گفته می شود، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که در مناطق مسکونی در جنوب کرانه باختری رزمایش برگزار کند.

طبق اعلام یک سازمان صهیونیستی افراد مسلح با گلوله‌های جنگی در نزدیکی منازل و زمین‌های کشاورزی فلسطینیان تمرین نظامی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *