اقدامات وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر به استان اصفهان

14:16 - 26 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۵۰۴۰
وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده هیئت دولت و با هدف دیدار با مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار و افتتاح چند طرح آموزشی وارد استان اصفهان شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز یوسف نوری به عنوان نماینده هیئت دولت و با هدف دیدار با مردم شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار و افتتاح چند طرح آموزشی وارد استان اصفهان شد.

تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس

وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه سفر خود به استان اصفهان؛ با حضور در گلستان شهدای شاهین شهر به مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

بازدید از پروژه مسکن مهر شاهین شهر

وزیر آموزش و پرورش در دومین برنامه خود به استان اصفهان از پروژه مسکن مهر شاهین شهر بازدید و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت و دستور تسریع در پیشرفت آن را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم صادر کرد.

دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان شاهین شهر و میمه

عضو کابینه دولت سیزدهم در سومین برنامه سفر خود به استان اصفهان، با حضور در میز خدمت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه به صورت چهره به چهره با جمعی از مردم این شهرستان دیدار کرد .

نوری در این دیدار ها ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه های مردم دستورات لازم را در خصوص رفع آن ها صادر کرد. 

شایان ذکر است، وزیر آموزش و پرورش در قالب هیئتی به نمایندگی از ریاست جمهوری و همزمان با سفر آیت الله رئیسی به استان اصفهان برای بازدید از چندین پروژه نیمه تمام و بازدید و افتتاح چند واحد آموزشی، دیدار با نخبگان و اقشار مختلف مردم و حضور در شورای اداری به شهرستان شاهین شهر و میمه سفر کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *