بازاریابی حلقه مفقوده سینمای ایران/ لزوم افزایش منابع علمی در باب سینما

14:18 - 05 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۰۵۳۳
اساتید و کارشناسان حوزه سینما، مترجم و دانشگاهیان حاضر در نشست معرفی کتاب بازاریابی فیلم نوشته فینولا کریگان ترجمه دکتر محمد سروی زرگر با بیان اینکه بازاریابی حلقه مفقوده سینمای ایران است بر لزوم افزایش منابع علمی و دانشگاهی در این زمینه تاکید کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *