رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی آسیب‌شناسی می‌شود

12:30 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۵۹۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دومین نشست از سلسله نشست‌های علمی ارزیابی سیاستگذاری فضای مجازی در ایران با عنوان نشست "گسترش رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی" برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری، دومین نشست از سلسله نشست‌های علمی ارزیابی سیاستگذاری فضای مجازی در ایران با عنوان نشست "گسترش رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی" ۲۵ آذرماه در محل این پژوهشگاه برگزار می‌کند.

در این نشست علمی حسن نجفی‌سولاری مشاور فضای مجازی صدا و سیما، سجاد مهدی‌زاده استادیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و سیدمحسن فرجادی رئیس اداره فضای مجازی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ارائه دهنده بحث حضور دارند.

دومین نشست از سلسله نشست‌های علمی ارزیابی سیاستگذاری فضای مجازی در ایران با عنوان نشست "گسترش رویکرد جنسی در تبلیغات مجازی" روز شنبه مورخ ۲۵ آذرماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل ساختمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه (۲)، طبقه دوم، سالن جلسات پژوهشگاه برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *