افزایش گردش مالی راه حل خروج از رکود/ مشتریان خودرو خدمات ویژه می خواهند

18:12 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۴۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
در حال حاضر در فضای رکود کلی که بر اقتصاد کشور حاکم است لازم است همه فعالان اقتصادی با ارائه طرح‌های جذاب و خاص گردش مالی ایجاد کنند.

افزایش گردش مالی راه حل خروج از رکودعلی خسروانی، فعال بازار خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص انگیزه حضور در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران گفت: انگیزه ما معرفی برند و معرفی خدمات و طرح های فروش محصولات است، در حال حاضر در فضای رکود کلی که بر اقتصاد کشور حاکم است لازم است همه فعالان اقتصادی با ارائه طرح‌های جذاب و خاص گردش مالی ایجاد کنند، ما نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان خدمات در زمینه صنعت خودرو با بیش از چهار دهه تجربه در این زمینه تصمیم به حضور در این حرفه بر خود واجب دیدیم که در این نمایشگاه شرکت کنیم.

وی با اشاره به برنامه و طرح‌های پیشنهادی خود برای مبارزه با رکود اقتصادی گفت: یکی از راه حل های رفع رکود اقتصادی ایجاد گردش مالی است، اگر نمی توان حجم گردش مالی را افزایش داد بهتر است که به میزان گردش آن افزود و در این راستا قدم برداشت، بسیاری از خریداران خودرو به منظور خرید به دفاتر مرکزی شرکت ها مراجعه می‌کنند چرا که تصور می کنند خدمات بهتری دریافت خواهند کرد در حالی که با مراجعه به نمایندگی های مجاز آن خودروساز ضمن ایجاد گردش مالی بیشتر از طریق تزریق سرمایه به شبکه بزرگتر پرسنلی و سلسله مراتب مالی گسترده تر، می توانند از خدمات خاصی که آن نمایندگی بخصوص در اختیارشان قرار می دهند بهره مند شوند. 

وی ادامه داد: طرح دیگر، ارائه تست رانندگی برای مشتریان پیش از خرید هر محصول است، طرح تعویض نوروزی نیز یکی دیگر از طرح های موفق است که در ایام نوروز اجرا شده و در صورتی که خودرو مشتری به هر دلیل در ایام نوروز زمین گیر شود، یک خودرو جایگزین در محل به او تحویل می شود. سایر طرح های پیشنهادی شامل کارواش رایگان یک ساله، ارائه خدمات و سرویس های دوره ای در محل، ارسال رایگان خودرو در سراسر کشور درب منزل مشتری و ... است.

خسرواتی تاکید کرد: فلسفه کلی این خدمات منحصر به فرد، احترام به شخصیت و تکریم مشتری است، تنها یک یادگاری کوچک صرفا برای ادای احترام و عذرخواهی از مشتری به دلیل مشکل پیش آمده می تواند بر مشتری تاثیر بسزایی بگذارد و او را به مشتری وفادار و راضی بدل کند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *