#حصیر_ایرانی_بخریم
همزمان با برپایی طرح کاروان پیوند و خرید تضمینی صنایع دستی، کمپین خرید حصیر سعی در تبلیغ این محصول صنایع دستی دارد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش ، هم زمان با اجرای این طرح کمپین حصیر بخریم نیز در فضای مجازی به راه افتاده است تا از تمامی مردم شریف ایران دعوت به عمل می آورد با پیوستن به این کمپین و استفاده از هشتگ مربوطه در فضای مجازی از خرید حصیر ایرانی حمایت کنند، تا بدین وسیله از تولیدکنندگان حصیر ایرانی حمایت شود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سال ۹۶ از سوی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نام سال حصیر نام گذاری شده است. همزمان با این نام گذاری طرح کاروان پیوند برای خرید تضمینی صنایع دستی در حال اجراست تا با خرید صنایع دستی از استانهای کم برخوردار هم به صنایع دستی رونق اقتصادی بخشیده شود و هم این هنرهای سنتی حفظ شوند.
طاهری فر، مجری طرح کاروان پیوند در این باره به میگوید: طرح خرید تضمینی صنایع دستی توسط معاونت صنایع دستی ارائه شده و شرکت حامیان مجری آن است. با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال حصیر، ۸ استان کم برخوردار شناسایی و خرید محصولات حصیر از آنها آغاز شده است.
او در ادامه میگوید: این طرح قرار نیست طرح حمایتی دولتی باشد، زیرا طرح دولتی با اختصاص بودجه دولتی به طور مقطعی اجرا میشود، اما در کاروان پیوند تلاش میکنیم به اقتصاد پایدار و چرخه اقتصادی برسیم.
طاهری فر درباره هدف این طرح میگوید: تلاش میشود برای محصولات خریداری شده، بازار فروش ایجاد شود یا بازارهای موجود این محصول گسترش یابند. نقش شرکت در مرحله فروش است، اما ابتدا ما در زمینه خرید سرمایه گذاری میکنیم و براساس نیاز سنجی از بازار، محصولات را به هنرمندان سفارش میدهیم.
او درباره حوزه فروش میگوید: ما به دنبال فروش مقطعی نیستیم و از هر ابزار فروشی استفاده میکنیم. به شبکه فروشگاهها وارد میشویم، فروش آنلاین داریم و نمایشگاه در نقاط مختلف برگزار میکنیم. در حوزه صادرات نیز شرایط و بازار هر محصول را بررسی میکنیم و حتی اگر محصولی نیاز به فروشگاه دایمی داشته باشد در این حوزه سرمایه گذاری میکنیم. تلاش ما این است که فروش این محصولات تبدیل به چرخ شود تا برای هنرمندان آن اثربخش باشد.
طاهری فرد درباره محصولات دیگر نیز میگوید: شروع با حصیر بوده، اما این مسیر ادامه خواهد داشت. برای هر محصول الویت سنجی میکنیم و الویت ما محصولاتی از صنایع دستی از که بازار آنها مشکل دارد و باید تلاش شود و بازار آنها رشد کند. صحبتهایی شده و احتمالا محصول بعدیای طرح حوله بافی باشد.
طاهری فر، مجری طرح کاروان پیوند در این باره به میگوید: طرح خرید تضمینی صنایع دستی توسط معاونت صنایع دستی ارائه شده و شرکت حامیان مجری آن است. با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال حصیر، ۸ استان کم برخوردار شناسایی و خرید محصولات حصیر از آنها آغاز شده است.
او در ادامه میگوید: این طرح قرار نیست طرح حمایتی دولتی باشد، زیرا طرح دولتی با اختصاص بودجه دولتی به طور مقطعی اجرا میشود، اما در کاروان پیوند تلاش میکنیم به اقتصاد پایدار و چرخه اقتصادی برسیم.
طاهری فر درباره هدف این طرح میگوید: تلاش میشود برای محصولات خریداری شده، بازار فروش ایجاد شود یا بازارهای موجود این محصول گسترش یابند. نقش شرکت در مرحله فروش است، اما ابتدا ما در زمینه خرید سرمایه گذاری میکنیم و براساس نیاز سنجی از بازار، محصولات را به هنرمندان سفارش میدهیم.
او درباره حوزه فروش میگوید: ما به دنبال فروش مقطعی نیستیم و از هر ابزار فروشی استفاده میکنیم. به شبکه فروشگاهها وارد میشویم، فروش آنلاین داریم و نمایشگاه در نقاط مختلف برگزار میکنیم. در حوزه صادرات نیز شرایط و بازار هر محصول را بررسی میکنیم و حتی اگر محصولی نیاز به فروشگاه دایمی داشته باشد در این حوزه سرمایه گذاری میکنیم. تلاش ما این است که فروش این محصولات تبدیل به چرخ شود تا برای هنرمندان آن اثربخش باشد.
طاهری فرد درباره محصولات دیگر نیز میگوید: شروع با حصیر بوده، اما این مسیر ادامه خواهد داشت. برای هر محصول الویت سنجی میکنیم و الویت ما محصولاتی از صنایع دستی از که بازار آنها مشکل دارد و باید تلاش شود و بازار آنها رشد کند. صحبتهایی شده و احتمالا محصول بعدیای طرح حوله بافی باشد.
به گزارش ، هم زمان با اجرای این طرح کمپین حصیر بخریم نیز در فضای مجازی به راه افتاده است تا از تمامی مردم شریف ایران دعوت به عمل می آورد با پیوستن به این کمپین و استفاده از هشتگ مربوطه در فضای مجازی از خرید حصیر ایرانی حمایت کنند، تا بدین وسیله از تولیدکنندگان حصیر ایرانی حمایت شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *