آغاز به کار دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر کشور

13:28 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۲۷۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دومین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور با شرکت بیش از یکهزارو ۳۰۰ نفر آغاز شد و از امروز ورزشکاران در رشته های مختلف تیمی و انفرادی با هم به رقابت می پردازند.
به گزارش گروه جامعه ، دومین المپیاد ورزش های همگانی دختران دانشجویان کشور  در رشته های والیبال دونفره، بستکتبال ۳ نفره ، فوتبال روی میز، طناب زنی ، دارت، پله نوردی، شطرنج سرعتی، روبیک و تنیس روی میز آغاز شد. 

این مسابقات تا پایان روز سه شنبه 10 اسفند ماه برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه خروج تیم ها از محل برگزاری المپیاد است.

در این دوره بیش از ۸۰۰ ورزشکار دختر،۱۲۶ مربی و ۱۲۹ سرپرست از ۵۱ دانشگاه وزارت بهداشت شرکت کردند که دانشگاه همدان با ۵۱ نفر ورزشکار و مربی بیشترین شرکت کننده را در این المپیاد دارد.

همچنین ورزشکاران در این مسابقات در ۱۵ رشته ورزشی والیبال، لیوان چینی، روبیک، پله نوردی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، بسکتبال، طناب کشی، فریزبی، فوتبال رو میز، فوتبال گل کوچک، دارت، داژبال، طناب زنی به رقابت می پردازند که در پایان این المپیاد ۱۴۴ مدال توزیع می شود و ۱۴۲ حکم قهرمانی و ۲۱ کاپ تیمی اهدا می شود.

گفتنی است المپیاد ورزش های همگانی ویژه پسران نیز در سال ۱۳۹۴ با حضور ۵۰۰ شرکت کننده برگزار شد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد در سال های فرد المپیاد پسران و زوج دختران برگزار شود.

به گزارش مفدا،المپیاد ورزش های همگانی ویژه دختران از ۶ الی ۱۲ اسفندماه برگزار می شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *