نقش پررنگ برند سازی در توسعه صادرات کشور

15:13 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۴۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در همایش معرفی برندهای برتر ایرانی با بیان اینکه برندسازی نقش مهمی در توسعه صادرات دارد،‌ گفت: هر چند موضوع برندسازی بنگاه ها در تمام بازارها دارای جایگاه ویژه ای می باشد اما بدون شک تأثیرات آن در بازارهای صادراتی بسیار گسترده می باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *