نقشه‌راه آینده بانکداری الکترونیک تدوین می‎‌شود

21:58 - 13 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۰۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی از ترسیم نقشه‌راه بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: مردم از بانکها رضایت ندارند.
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی؛ ناصر حکیمی در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت،  با بیان اینکه مسیری که در جهت شکل‌گیری نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران شکل گرفت درست بود، گفت: مردم اثرات آن را در زندگی خود احساس می‌کنند.

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اشاره به اینکه باید نقشه‌راه آینده را بررسی کنیم، افزود: در شرایط فعلی خدمات پرداخت و ابزارهایی که مشتریان می‌توانند از طریق آن به خدمات بانکی دسترسی پیدا کنند، مطرح است.

حکیمی ادامه داد: با این حال این سئوال در اذهان جامعه مطرح است که آیا بانکداری الکترونیک می‌تواند تصویر دیگری از بانک‌ها را در خدمات‌رسانی ارائه کند؟

وی افزود: واقعیت آن است که مردم از بانک‌ها رضایت ندارند، اما آیا می‌توان با استفاده از ابزارهای جدیدی بانکداری الکترونیک، تصویر دیگری از بانکداری ارائه کرد.

این مقام مسئول در بانک مرکزی افزود: بانک‌ها خدمات‌رسانی در سطح خُرد را برای رفع نیازهای روزانه مردم داشته‌اند و این تجربه در کشور ما به دست آمده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *