قبوضی که به اشتباه صادر میشود/نبود سیستم یکپارچه دلیل سردرگمی
با خبر شدیم شهروندان تهرانی علی رغم پایان اقساط فاضلاب خود شاهد مراجعه مامورین آب و فاضلاب و صدور اخطاریههایی برای قطع آب شرب هستند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سیستم فاضلاب شهر تهران که عملیات فنی و اجرایی آن از چندین سال است در نقاط مختلف شهر آغاز شده هم اکنون به یکی از پروژه های عمرانی اصلی شهر تهران تبدیل شده است.
پروژه ای که هزینه آن از مشترکین گاها بیش از شروع فعالیت یا به صورت نقدی و یا در صورت درخواست به صورت تقسیط بندی شده دریافت می شد.
حال با گذشت چندین سال از پرداخت قبض فاضلاب، برخی از مشترکین طی تماس هایی با خبر از صدور قبوض اخطار قطع آب شرب و حضور مامورین فاضلاب به دلیل عدم پرداخت قسط فاضلاب دادند و این افراد مدعی هستند قسط های فاضلاب خود را کامل پرداخت کرده اند و هیچ بدهی به شرکت آب و فاضلاب ندارند.
با پیگیری های صورت گرفته از شرکت فاضلاب تهران دریافتیم به دلیل نبود سیستم یکپارچه و همخوان میان سیستم پرداخت اقساط و سیستم صدور اخطاریه، در برخی موارد اخطاریه هایی اتومات به اشتباه برای برخی از مشترکین صادر شده است.
روابط عمومی شرکت فاضلاب تهران در خصوص رفع این مشکل گفت، مشترکین در صورت مشاهده این دست از اشتباهات باید به امور مشترکین آب و فاضلاب منطقه خود مراجعه و کارشناس مربوطه را از این ایراد سیستمی آگاه سازند.
شایان ذکر است با نزدیک شدن به پایان اقساط اکثر مشترکین، این سوال مطرح است که چرا سیستم آنلاین برای مشاهده بدهیها و تخلفات توسط خود مشترکین تعریف نشده که از مراجعه حضوری به امور مشترکین جلوگیری کند و شهروندان تا چه زمانی باید به دلیل هماهنگ نبودن سیستم های داخلی شاهد مراجعه اشتباه مامورین فاضلاب به درب منازل خود باشند؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *